اگر خبرها را این روزها دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که این اواخر خبرهای زیادی منتشر شد که حاکی از آن بود، اینستاگرام قصد دارد محدودیت ویدئوها را بردارد. در نهایت این موضوع توسط مدیران این شبکه ی اجتماعی نیز تایید شد. مدیر عامل این شبکه ی اجتماعی شب گذشته به صورت رسمی از پلتفرم IGTV (پلتفرم ویدئویی) رونمایی به عمل آورد؛ پلتفرمی جدید به منظور میزبانی ویدیو که کاربران می توانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت به اشتراک بگذارند.
لازم به ذکر است که این پلتفرم به عنوان بخشی از تب اکسپلور اینستاگرام شروع به فعالیت نموده است و به زودی اپلیکیشن مستقل iOS و اندروید نیز برای آن منتشر می شود ولی دسترسی به پلتفرم IGTV هنوز برای همه ی کاربران ممکن نیست و اینستاگرام نیز اعلام کرده که به تدریج این پلتفرم ویدئویی را برای تمامی کاربرانش از سراسر دنیا انتشار خواهد داد.
مدیران اینستاگرام تمام هفته گذشته را مشغول به مذاکره با تولیدکنندگان محتوای آنلاین بودند تا آن ها را به منظور ساخت و انتشار ویدیوهای طولانی مدت بر روی این پلتفرم جدید تشویق نمایند. در همین خصوص گویا اینستاگرام خیلی بر روی استودیوهای تلویزیونی یا ناشران قدیمی حساب باز نکرده است بلکه در عوض امید خود را به سلبریتی هایی بسته که با استفاده از شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده اند. در اصل اینستاگرام انتظار دارد که این افراد بر اساس ذوق و سلیقه خود و مخاطبین زیادی که دارند، استانداردهای IGTV را رقم بزنند و این پلتفرم را به بهترین شکل ممکن معروف نمایند.
مدیر سابق شبکه های اجتماعی وبسایت The Next Web ، مت ناوارا، شب قبل و پیش از رونمایی رسمی، یک اسکرین شات در توییتر انتشار داد که بسیاری از خصوصیات IGTV را افشا می کرد. ویدیوهای IGTV قرار نیست که با Netflex یا شبکه HBO رقابت نماید، بلکه این پلتفرم رقیب اصلی یوتیوب خواهد بود. سازندگان محتوا می توانند در ویدیوهای IGTV به منابع و وبسایتهای دیگر نیز لینک بدهند و از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نمایند.
دانلود IGTV
گوگل پلی
اپ استور
در ادامه با زوم تک همراه باشید…
نظرات در مورد : رونمایی اینستاگرام از پلتفرم IGTV