گوشی هوشمند هوآوی آنر View 10 به صورت رسمی معرفی شد

هوآوی

شرکت هوآوی اخیرا از دو گوشی هوشمند خود که پیش تر در چین رونمایی کرده بود، به صورت جهانی پرده گشوده است که یکی از این دو گوشی هوشمند هوآوی آنر View 10 میباشد که با نام هوآوی V10 در چین می شناسیمش. طراحی قسمت پشتی این گوشی شباهت بسیاری به طراحی گوشی هوآوی نوا 2 پلاس دارد و در قسمت های دیگر نیز هوآوی آنر View 10، شباهت های بسیاری با این دستگاه دارد که در حال حاضر معلوم نیست چرا این شرکت چینی از این طراحی قدیمی در View 10 استفاده کرده است.

همانطور که میدانید، شرکت هوآوی در گوشی هوشمند میت 10 پرو از طراحی بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 استفاده کرده بود و حال به نظر می رسد این شرکت در نظر دارد تا از این طراحی در گوشی های میانرده ی سری آنر خود نیز استفاده کند. آنر View 10 به صفحه نمایش بدون حاشیه و 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن FHD+ تجهیز شده است و همانند نسخه ی معمولی میت 10، حسگر اثر انگشت در این دستگاه در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

هوآویمهم ترین قسمتی که در آن آنر View 10 پیشرفت داشته است، پردازنده میباشد که شرکت هوآوی از پردازنده ی کایرین 970 به همراه 6 یا 4 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 128 یا 64 گیگابایتی در این گوشی هوشمند میانرده استفاده نموده است. در قسمت پشتی این دستگاه، یک دوربین دوگانه به چشم میخورد که یکی 16 مگاپیکسل رنگی و دیگری 20 مگاپیکسلی تک رنگ میباشد و در قسمت جلویی این گوشی به یک دوربین 13 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

جالب است بدانید شرکت هوآوی در این دستگاه میانرده از یک باتری با حجم 3750 میلی آمپری و قابلیت سوپر شارژ استفاده به عمل آورده است که باعث شگفتی بسیاری از طرفداران این شرکت شده است. در آخر جک 3.5 میلی متری هدفون از آنر View 10 حذف نشده است که باعث خوشحالی بسیاری از کاربران میباشد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید……

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدول ده گوشی برتر این هفته

نظرات در مورد : گوشی هوشمند هوآوی آنر View 10 به صورت رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *