گوشی های جدید تی پی لینک در ایران معرفی شدند (فروش به زودی آغاز می شود)

شرکت تی پی لینک یک شرکت چینی است  که در زمینه تولید گجت های الکترونیکی فعالیت می نماید. همه ما این شرکت را با مودم هایش می شناسیم ولی گویا از این به بعد این شرکت خوش نام قرار است گوشی های هوشمند نیز به ایران صادر نماید. شرکت تی پی لینک در زمینه تولید مودم در ایران توانسته جایگاه بسیار خوبی برای خود پیدا کند زیرا این شرکت کیفیت را در کنار قیمت و خدمات به مشتری ارائه می دهد و بودن نمایندگی و خدمات پس از فروش نیز بیشتر مشتری را به خرید وسوسه می نماید ، حال انتظار داریم این برند چینی با گوشی های هوشمند نیز ادامه همین راه را برود و شکست نخورد. X1 و X1max نام گوشی هایی هستند که این شرکت قرار است در ایران به فروش برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا این گوشی هایی که به زودی قرار است فروششان شروع بشود را بررسی نماییم تا با جزئیات بیشتر آنان آشنا شوید.

گوشی های ایکس وان و ایکس وان مکس که تقریبا مشخصات سخت افزاری مشترکی دارند. صفحه نمایش ایکس وان 4.3 اینچ و دیگری 5.5 اینچ بوده که هر دو توانایی نمایش فول اچ دی را دارا می باشند. هر دو گوشی پردازنده 8 هسته ای مدیا تک با 1 گیگا هرتز فرکانس را دارند. همچنین رمی که برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است 2 و 3 گیگ خواهد بود. دوربین اصلی هر دو گوشی 13 و جلویی 5 مگاپیکسل می باشد. هر دو گوشی دو سیمکارته بوده و سیستم عامل آنها نیز آندروید 7 می باشد.

 قیمتی که برای این گوشی ها مشخص شد برای ایکس وان 730 هزار تومان و برای مدل بزرگتر 960 هزار تومان می باشد. گارانتی 18 ماهه مدیا تک نیز به عنوان هدیه به مشتری موقع خرید در نظر گرفته شده است.

به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های جدید تی پی لینک در ایران معرفی شدند (فروش به زودی آغاز می شود)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. این برند ، گوشی هاش متاسانه تو کشور ما پرونده خوبی نداره ولی تو برخی کشور های شیخ نشین فروش خوبی داشته