گلکسی اس 9 سامسونگ دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

گلکسی اس 9

یکی از گوشی هایی که از سه ماهه ی آخر سال 2017 نامش بر سر زبان ها افتاده است گلکسی اس 9 کمپانی سامسونگ می باشد. این گوشی قرار است پرچمدار 2018 این کمپانی باشد البته گلکسی اس 9 پلاس نیز در کنار این گوشی نقش پرچمدار سامسونگ را بازی می کند. این گوشی هوشمند اخیرا موفق شده است که در اوایل ماه ژانویه از رگولاتوری آناتل برزیل تاییدیه های لازم را دریافت نماید و گویا در این لیست میزان حجم باتری آن را 3000 میلی آمپر ساعت تایید کرده اند.

اگر اخبار و شایعات مربوط به این گوشی را تاکنون دنبال کرده باشید قطعا می دانید که گفته شده است پرچمدار 2018 این کمپانی شباهت زیادی با گلکسی اس 8 دارد و اکنون پس از انتشار این لیست گویا این موضوع تا حدودی صحت دارد و کمپانی سامسونگ در حجم باتری پرچمدار جدید خود تغییرات چندانی حاصل نکرده است. اما قبلا در خبری ذکر شده بود که احتمالا گلکسی اس 9 سامسونگ با حجم باتری 3200 میلی آمپر ساعتی معرفی گردد که به این دلیل نمی توانیم با اطمینان بگوییم که این اطلاعات صحت دارند.

گلکسی اس 9

مسلم است که پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ قطعا از قابلیت های شارژ سریع PMD و Qi سازگاری دارند و این موضوع در خصوص گلکسی اس 9 پلاس نیز صادق می باشد. صفحه نمایش 5.8 اینچی گلکسی اس 9 سامسونگ از نوع Super AMOLED با رزولوشن +Quad HD و نسبت ابعاد 18.5:9 خواهد بود. بر طبق سنت قبلی سامسونگ این گوشی همانند گلکسی اس 8 در دو نوع پردازنده عرضه خواهد که نسخه ی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845 به قدری قدرتمند می باشد که میزان مصرف باتری گلکسی اس 9 های عرضه شده در چین و ایالات متحده ی آمریکا را کاهش می دهد.

نسخه ی دارای پردازنده ی اگزینوس 9810 نیز که اخیرا توسط سامسونگ معرفی گردید با فراهم کردن راندمانی بالاتر میزان مصرف انرژی این گوشی هوشمند را کاهش می دهد و در میزان شارژدهی مدل های جهانی تاثیرگذار خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F15 سامسونگ در نزدیکی معرفی

نظرات در مورد : گلکسی اس 9 سامسونگ دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *