کاربران ویندوز 10 دسترسی به اینستاگرام ندارند

اینستاگرام

طی اقدامی عجیب شرکت مایکروسافت اپلیکیشن محبوب اینستاگرام را از دسترس کاربران خود خارج کرد. همان طور که در یک مهمانی بعد از اتمام جشن میمانان باید مکان را ترک کنند این کمپانی نیز با انجام بعضی از فعالیت ها خبر از اتمام دوره استفاده از گوشی های هوشمند این شرکت است. این اقدام وی به معنی  دست کشیدن از سری گوشی های خود است. این اقدام در گوشی های ویندوز 10 اتفاق افتاده و با بروز رسانی دیگر گزینه نصب در آن موجود نخواهد بود.

یکی از. آها هایی که افراد می توانند از آن طریق به این برنامه دسترسی داشته باشند مرورگر مایکروسافت اج هست و با استفاده از آن نسخه تحت وب اینستاگرام را اجرا کنند. در نسخه تحت وب افراد علاوه بر تماشای مطالب سایر کار ها مانند ارسال عکس و گذاشتن استوری و اعمال فیلتر بر روی آن ها را انجام دهند. ورژن اینستاگرام فعلی اکنون برای ویندوز ۱۰ موجود نیست و این برنامه در پروژه آیلند وود از سیستم ای او اس به ویندوز 10 منتقل می شود ولی با این وجود قبل از بروز رسانی کاربران ویندوز 10 می توانند در گوشی خود این برنامه را داشته باشند.

هنوز دلیل اصلی این اقدام مایکروسافت مشخص نیست و اینستاگرام نیز در این خصوص حرفی به میان نیاورده است، اکنون تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم در استور اپلیکیشن مایکروسافت آیا این اینستاگرام دوباره موجود می گردد یا خیر؟!

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاربران ویندوز 10 دسترسی به اینستاگرام ندارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *