مک بوک 13 اینچی اپل با قیمتی مقرون به صرفه تر عرضه خواهد شد

مک بوک 13 اینچی اپل

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت های مختلف , مشخص شد کوپرتینویی‌ ها قصد دارند در اواخر فصل بهار سال آینده کنفرانس توسعه دهندگان را بر پا سازند , بسیاری از کاربران برای این کنفرانس بسیار هیجان زده هستند و انتظار معرفی محصولات جدیدی از شرکت اپل را دارند. مدتی قبل اخباری مبتنی بر تولید یک لپ تاپ به عنوان جایگزینی برای مک بوک ایر منتشر شده است، این دستگاه که به عنوان یک لپ تاپ مقرون به صرفه شناخته شده است توسط تحلیل‌گر ارشد مؤسسه KGI Securities , مینگ‌ چی‌ کو بررسی شده است و وی توانست اطلاعات جدیدی را درباره این مک‌ بوک به دست آورد.

مک بوک 13 اینچی اپل

این لپ تاپ 13 اینچی در سال 2018 عرضه می گردد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. با بررسی آمار فروش , مشخص شد در چند سال گذشته مک‌ بوک‌ ایر های اپل درخواست کمتری داشته و بیشتر مک‌ بوک‌ های ۱۲ اینچی و مک‌ بوک‌ پرو مورد توجه قرار گرفته است و همین امر باعث شده از مک بوک های ایر کم تر استقبال شود. در این دستگاه از هدفون‌ بی‌ سیم ایرپاد , بلندگو های هوشمند هوم‌ پاد استفاده شده است. قیمتی کنونی مک بوک ایر 13 اینچی مبلغی حدود 999 دلار اعلام شده و با این قیمت در بازار قابل تهیه می باشد اما این تحلیلگر بیان کرده که برای نسخه ی جدید قیمت مناسب تری در نظر گرفته شده است.

هر چند که این مک بوک ها دیگر چندان مورد توجه کوپرتینویی‌ ها نمی باشند اما هنوز هم یک گزینه بسیار مناسب و محبوب برای دانشجویان است و طرفداران زیادی در میان دانشگاهیان دارد. تولید کنندگان قصد دارند این محصول را تا تابستان یا بهار سال 2018 آماده کرده و ارائه دهد , مینگ‌ چی‌ کو پیش بینی کرده است با عرضه این مک بوک های 13 اینچی , حداقل 10 تا 15 درصد بر درخواست لپ تاپ های اپل افزوده شده و فروش آن ها نیز بیشتر شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک 13 اینچی اپل با قیمتی مقرون به صرفه تر عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *