عرضه ی آیفون های 2018 با صفحه نمایش OLED و LCD

آیفون های 2018

اولین گوشی شرکت اپل که صفحه نمایش اولد وارد بازار شد , آیفون 10 بود که با استقبال بسیاری از افراد رو به رو شد. علاوه بر این شاهد استفاده شرکت آیفون از صفحه نمایش ال سی دی در دو مدل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بودیم , اما بر اساس آن چه که در منابع موثق و معتبر اعلام شده , آیفون قصد دارد در سال 2018 , در دو مدل از گوشی های خود از نمایش گر های اولد استفاده کند.

بر اساس آن چه chines Times منتشر کرده است , سامسونگ در خواستی از سوی اپل برای تولید پنل های نمایش گر اولد دریافت کرده است. سامسونگ یا تولید پنل‌ اولد آیفون ۱۰ توانست توانایی خود را در این زمینه ثابت کند. در این میان شرکت ال جی نیز بی کار نبوده و تولید نمایشگر های اولد اپل واچ را بر عهده گرفته است. در این میان رقابتی بین شرکت های شارپ , ال جی و دیسلی برای کسب موقعیت تولید پنل اولد اپل شکل گرفته است. در این راستا شرکت ال جی تصمیم گرفته برای به دست آوردن این مقام و موقعیت , ظرفیت خط تولید خود را در سال 2019 به حداکثر رسانده و همکاری خود با شرکت اپل محکم تر کند.

آیفون های 2018

در این میان فاکس کان که اقدام به خرید شارپ کرده قصد دارد از ماه مارس سال 2018 تجهیزات لازم برای تولید انبوه پنل اولد را خریداری کرده و قرار است برای تولید نمایشگر های اولد حداکثر تلاش خود را انجام دهد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که کمپانی اپل نهایتا تا تابستان سال 2018 به تولید آیفون 10 ادامه خواهد داد، زیرا میزان فروش این پرچمدار کمپانی اپل به شدت کاهش یافت و مورد نظر کاربران گوشی ها آیفون نبود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل پنسل 3 ممکن است هفته بعد رونمایی شود

نظرات در مورد : عرضه ی آیفون های 2018 با صفحه نمایش OLED و LCD

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *