عرضه لپ تاپ جدید ایسوس با نام ویووبوک اس دارای پردازنده 7 گیگابایتی

عرضه لپ تاپ جدید ایسوس با نام ویووبوک اس دارای پردازنده 7 گیگابایتی : ایسوس از لپ تاپ ویووبوک جدید رونمایی کرده است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده های اینتل نسل هفتم می باشد و همچنین دارای ویندوز 10 به صورت پیش فرض می باشد. این لپ تاپ تقریبا مشابه مک بوک ایر طراحی شده است. لپ تاپ تنها 1.5کیلوگرم و ضخامت آن نیز 7.8میلی متر داشته است.

در جدول زیر مشخصات آن را مشاهده می کنید :

صفحه نمایش15.6 اینچ با رزولوشن 1280 * 1920 پیکسل
پردازندهاینتل core i7 7500U یا i7 7200U
رم 8 گیگابایت
پورت‌هاUSB-C، USB-A، USB 2.0، HDMI و جک هدفون
حافظه داخلی تا 1 ترابایت (بسته به مدل)
سیستم عامل ویندوز 10 هوم

 

نکته قابل توجه در طراحی این لپ تاپ حاشیه های نازک صفحه نمایش آن است . ضخامت و وزن این لپ تاپ به گونه ی است که سبب شده بسیار راحت قابل حمل باشد و کاربران زیادی آن را انتخاب کنند.

قیمت ویووبوک اس از 699دلار شروع می گردد و کامل ترین نسخه ویووبوک 799 دلار قیمت دارد .  سری ویوووبوک اس لپ تاپ های ایسوس از رویداد کامپوتکس امسال معرفی و عرضه شدند.

تا به حال با بررسی دیگر محصولات متوجه شده ایم که صفحه نمایش آنها از کیفیت عالی برخوردار نبودند ولی نسبت به دیگر مشخصات قیمتی مقرون به صرفه و مناسب داشته اند .

علاقه مندان به لپ تاپ ویووبوک می تواند آن را از بازارهای جهانی تهیه کنند . البته باید منتظر باشیم تا ویووبوک اس به داخل کشورمان ورود پیدا کند و استقبال کاربران را از آن ببینیم.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی های 2015 از نگاه زوم تک

نظرات در مورد : عرضه لپ تاپ جدید ایسوس با نام ویووبوک اس دارای پردازنده 7 گیگابایتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *