سامسونگ روی گوشی های ارزان قیمت تمرکز میکند

سامسونگ روی گوشی های ارزان قیمت تمرکز میکند

سامسونگ برای اینکه بتواند با رقیبان خود در زمینه ارائه گوشی هوشمند رقابت کند، گوشی هایی را تولید میکند که در ردیف پایین رده ها قرار میگرند و قیمت پایینی دارند. سامسونگ گزارشی را ارائه کرده است که مشخص میکند قصد دارد تولید خود را روی گوشی های پایین رده متمرکز کند.

سامسونگ، هفته ی پیش گزارشی را منتشر کرد که آمار صادرات این شرکت را در سه ماه سوم نشان میداد. با توجه به این گزارش سامسونگ توانسته است آمار صادرات خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد. در این لیست، گوشی های گران قیمت سامسونگ آمار چندانی را به خود اختصاص نداده بودند، اما این پایین رده ها بودند که توانستند آمار فروش را بسیار بالا بیاورند. به طوری گوشی های زیر 200 دلار بخش اعظم صادرات سامسونگ را به خود اختصاص داده اند.

سامسونگ پس از عرضه ی گلکسی اس 4 ، نتوانست در سهم فروش گوشی هوشمند، رشد چندانی داشته باشد. اما حال میخواهد برای جبران این ناکامی ها روی ارائه گوشی های هوشمند پایین رده و ارزان قیمت توجه ویژه داشته باشد و با کمپانی های موفق در زمینه ارائه گوشی هوشمند ارزان قیمت همانند هواوی و شیائومی رقابت کند.

در سه ماهه مالی آخر سامسونگ، گوشی های بالارده ، سهم 40 درصدی از گوشی های فروخته شده را تشکیل میدان.د در صورتی که  مدت مشابه سال پیش گوشی های بالارده 55 درصد از سهم کلی را تشکیل داده بودند.  اما در سمت مقابل گوشی های پایین رده که در آن زمان سهم 38 درصدی داشتند 8 درصد افزایش یافتند.

در روند جدید سامسونگ، گوشی های سری J در اولویت قرار دارند. چرا که با توجه به مشخصات خوب و قیمت پایین در فروش سامسونگ بسیار موثر واقع میشوند. جالب است بدانید که در سه ماه مالی سامسونگ سری J حتی از سری های A و S هم فروش بیشتری داشته است.

 در آخر، این تمرکز روی گوشی های ارزان قیمت توسط شرکت های بزرگی همانند سامسونگ پیروزی بزرگی برای مصرف کنندگان است و میتواند موجب رقابت بیشتر در بین کمپانی ها شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از باتری Galaxy S23 FE

مبع: .wsj

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ روی گوشی های ارزان قیمت تمرکز میکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *