حفاظت از حریم شخصی با اپلیکیشن

حفاظت از حریم شخصی

حفاظت از حریم شخصی با اپلیکیشن: حفاظت از حریم شخصی از جمله مسائلی است که همه ی کاربران سعی می کنند آن را انجام دهند. امروزه اپلیکیشن ها و اپ های حفاظتی زیادی وجود دارد که شما می توانید به وسیله آنها از  اطلاعات گوشی هوشمند و گجت های خود حفاظت نماید.  

حفاظت از حریم شخصی با اپلیکیشن

یکی از ویژگی عمده و مهم این اپلیکیشن ها حفاظت از حریم شخصی کاربران می باشد. اگر شما هم از کاربرانی هستید که همیشه گوشیتان به اینترنت متصل است و همواره نگرانید که مبادا اطلاعاتتان فاش شود بهتر است از اپلیکیشن های حفاظتی کمک بگیرید. 
در ادامه این مطلب ما به معرفی اپ های پرداخته ایم که به شما کمک می کنند از حریم شخصیتان حفاظت نمایید. با زوم تک همراه باشید.
 
1) Folder Lock
Folder Lock
این اپلیکیشن با حفاظت از فایل هایتان به شما کمک می کند که امنیت حریم شخصیتان را بالا ببرید و البته از همه مهم تر این است که این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. مهم ترین ویژگی که این اپلیکیشن دارد این است که آفلاین کار می کند و در تمام پلتفرم های موبایل و دسکتاپ قابل دسترس می باشد. یکی از جالب ترین ویژگی های که این اپلیکیشن دارد این است که از افرادی که می خواهند به حریم شخصیتان وارد شوند عکس می گیرد.اگر می خواهید از  Folder Lock استفاده کنید تنها کافی است به آن یک پین کد چهار رقمی، رمز عبور کامل یا پترن بدهید. 
2)Privacy Shade
Privacy Shade
این اپلیکیشن به شما کمک می کند که بر روی صفحه نمایشتان یک سایه بیندازید و به اصطلاحی دیگر آن را بپوشانید. در واقع Privacy Shade زمانی برای شما کارآمد خواهد بود که از سرک کشیدن دیگران به صفحه نمایشتان خسته شده باشید و بخواهید دیگران از صفحه نمایشتان باخبر نباشند. به وسیله این اپ تنها قسمتی از صفحه نمایشتان راکه دوست دارید ، باز می نمایید.
 
3)Avast! Free Mobile Security
Avast! Free Mobile Security
این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین و بهترین  اپلیکیشن های حفاظت از حریم شخصی می باشد. به وسیله این اپلیکیشن شما قادرید که اپ های خود را مدیریت نمایید و بر روی آنها قفل قرار بدهید و از همه مهم تر ویروس های خود را از بین ببرید. با این اپلیکیشن دیگر نباید نگران هک شدن دستگاهتان باشید.
4)Glass Wire
Glass Wire
شما با کمک Glass Wire می توانید اپ های را ببینید که از دیتای شما استفاده می کنند در واقع در چنین وضعیتی به شما هشدار می دهد.به وسیله این اپلیکیشن به آسانی میتوانید موبایل خود را مدیریت کنید.البته یکی از ویژگی های اساسی گلس  این است که شما را از هر گونه فعالیت عجیبی در حال انجام در گوشیتان باخبر می سازد. 
5)DuckDuck Go Search
DuckDuck Go Search
این اپلیکیشن با گوگل، بینگ یا یاهو شباهت های را دارد و مانند آنها کار می کند. در چنین موتور جستجوی شما با خیال راحت می توانید هر تحقیق علمی که دارید انجام دهید بدون اینکه محتوای جستجوی شما در جایی ثبت شود یا شرکتی بخواهد به جستجوهای اینترنتی شما نگاهی بیندازد. 

در صورتی که در مورد این پست سوالی دارید حتما از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن PhotoScan

نظرات در مورد : حفاظت از حریم شخصی با اپلیکیشن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *