بهترین بسته های اینترنتی همراه اول و ایرانسل برای خانواده ها

همراه اول

بهترین بسته همراه اول در رده قیمتی 50 هزار تومان می باشد که ویژه این شرکت است . بسته ی که همراه اول برای مشتریان خود در نظر گرفته است و اگر می خواهید این بسته ها را برای خود فعال کنید باید یک خط ثابت در اختیار داشته باشید و از 25 گیگابایت اینترنت با قیمت 57 هزار تومان در یک ماه لذت ببرید.

البته همراه اول بسته ی دیگری نیز دارد که با پرداخت29 هزار تومان می توانید از ساعت یک بامداد تا 11 صبح روز بعد از اینترنت نامحدود لذت ببرید.

بسته همراه اولایرانسل

در بسته های یک ماهه ایرانسل دو مدل 50 هزار تومانی وجود داشته است .

بسته ی که با قیمت 50 هزار تومان می توانید در مجموع 24 گیگابایت داشته باشید که 12 گیگ روزانه و 12 گیگ شبانه است و از ساعت 2 تا 8 صبح می باشد این بسته از تمامی شبکه های اینترنتی پشتیبانی می نماید .

بسته های ایرانسل

بسته دیگری نیز وجود دارد که کاربردی نسبتا متفاوت داشته است ؛ معمولا این کاربرد برای ایرانی ها مفید نیست و بیشتر برای افراد خارج از کشور به درد می خورد. این بسته 50 هزار تومانی ، 20گیگابایت اینترنت به شما می دهد که به واسطه امکاناتی مانند هات اسپات قادر هستید اینترنت خود را با  دیگران به اشتراک بگذارید . این بسته هم برای مشترکین دائمی و هم اعتباری است اما قیمت آن یکسان می باشد.

یکی دیگر از سرویس ایرانسل اینترنت پرسرعت ثابت و یا همان TD-LTE می باشد . ایرانسل این اینترنت پرسرعت را در قالب بسته های متفاوتی ارائه می نماید اما از این میان تنها دو بسته به 50 هزار تومان نزدیک هستند که یک مدل با قیمت 55 هزار تومان در مجموع 30 گیگابایت که 20 گیگ آن روزانه و 10 گیگ آن شبانه می باشد و دیگری 48 هزار تومان با 16 گیگ بایت می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دانلود و بررسی اپلیکیشن دانا

نظرات در مورد : بهترین بسته های اینترنتی همراه اول و ایرانسل برای خانواده ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *