استوری های اینستاگرام با مشکل روبرو شده اند

یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام، امکان استوری گذاشتن و یا همان پست 1 روزه می باشد که کاربران بسیاری در طول روز از این بخش استفاده می کنند. در این میان اینستاگرام به تازگی یک بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی ایجاد کرد که سبب شد گویا یک باگ جدید در قابلیت استوری تصاویر و حتی در برخی موارد استوری فایل های تصویری ایجاد گردد.

اختلال در استوری های اینستاگرام

این مشکل جدید در اینستاگرام سبب شد تا یک سری نوارهای اضافی در تصاویر استوری مشاهده گردد و کاربران در این خصوص کمی تردید کردند که شاید مشکل از تصویر آن ها بوده است. تعدا بسیاری زیادی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در سراسر جهان از نمایش نوارهای مختلف خاکستری رنگ در استوری های خود اطلاع رسانی نموده اند. اساسا این نوارها بر روی تصاویر عادی قسمت مشاهده نشده است و فقط در تصاویر ارسالی در قسمت استوری دیده شده است.

طبق معمول کاربران به منظور بحث درخصوص این مسئله وارد حساب کاربری توییتر خود شده ونظرات مختلفی را مطرح نمودند که در آخر این بحث نتیجه به اینجا رسید که اختلالی مربوط به خود اینستاگرام می باشد. بعضی از این کاربران حتی تصور می کردند که این خطوط خاکستری رنگی که به نمایش در آمده اند مربوط به فیلتر جدید اینستاگرام در این اپلیکیشن مربوط می گردد !

استوری های اینستاگرام

از طرفی ترویج چالش های مختلف و عجیب در شبکه های اجتماعی سبب شده است که بعضی از این نوارهای ناخواسته را با چالشی جدید از سوی کاربران روبرو نماید. بعید نیست که برخی از افراد با همین تصوربر  روی تصاویر خود نوارهای خاکستری رنگ نامنظم اضافه نمایند و آن ها را نیز به اشتراک گذاشته باشند! با افزایش تعداد توییت های کاربران اکانت رسمی این شبکه اجتماعی در توییتر با انتشار یک پیام تاکید نمود که این کمپانی از مسئله ی اتفاق افتاده آگاه بوده و در حال تلاش برای برطرف سازی این مسئله ی آزار دهنده در این شبکه اجتماعی می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Twitter

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استوری های اینستاگرام با مشکل روبرو شده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *