سامسونگ همگام با تکنولوژی ارتباط با مشتریان را نیز متحول کرد

0
سامسونگ

سامسونگ همگام با تکنولوژی ارتباط با مشتریان را نیز متحول کرد : سامسونگ همگام با تکنولوژی ارتباط با مشتریان را نیز متحول کرد:به گفته نیما کریمی مدیر بازاریابی تجاری سامسونگ در ایران ، امروزه تکنولوژی های جدید ارتباطی بر تصمیم گیری افراد در خرید محصولات مختلف از پوشیدنی ها و خوراکی ها گرفته تا محصولات لوکس و خدمات گوناگون تاثیر می گذارند. نحوه ی آگاهی آنان از جزئیات و برتری برند ها و شرکت های مختلف ارائه کننده ی این محصولات و خدمات با ابزار های جدید ارتباطی ، سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کرده است.

وی در اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ که امروز در تهران برگزار شد ، گفت:« دیجیتال ساینیج ها (Samsung digital signage) که از جدیدترین ابزار های مورد استفاده در مراکز خرید و فروشگاه ها هستند، به برند ها فرصت می دهد با بکارگیری روش های جدید, نظر مشتریان خود را جلب کنند . این محصولات برای نمایش اطلاعات گوناگون در مکان های مختلفی همچون مراکز خرید ، بانک ها ، فرودگاه ها ، رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند و با امکان پخش تصاویر با رنگ های درخشان و کیفیت بالا ، توجه بینندگان را در فضای شلوغ  و پر هیاهوی تجاری به خود جلب می کنند.نمایشگرهای تجاری سامسونگ مشخصات منحصر به فردی دارند و اطلاعات ، تبلیغات و انواع فرمت های پیام رسانی را با بهره گیری از توانایی های مختلف و متنوع چند رسانه ای ، صوتی و تصویری به مخاطب منتفل می کند.»

کریمی ادامه داد: « با داشتن گزینه ها و انتخاب های بیشتر و امکان بررسی دقیق تر مشتریان ، رقابت مشتریان برای ایجاد تمایز بین خود و  رقبایشان در دنیای خرید آنلاین و بازار های مشترک و دوران رکود اقتصادی شدیدتر شده است.بسیاری از فروشندگان  به دلیل عقب ماندن از تکنولوژی های جدید ارتباطی حوزه ی خرید و فروش ، با مشکل عدم آگاهی مشتریان از محصولات مواجه اند. مشتریان امروز ، مشتریان قدرت یافته و تجربه محور هستند که به دنبال تجربه کیفی محصول موردنظرشان به بهترین شکل ممکن هستند و می توانند با کانال های مختلف مثل گجت ها و تلفن های هوشمندشان ، به اطلاعات خرید و محتوای دیجیتالی مانند سایت های بررسی محصول به سرعت دسترسی داشته باشند.»

در حاشیه برگزاری اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ الکترونیکس ، دوک پارک مدیر عامل این شرکت در ایران گفت: « سامسونگ توجه ویژه ای به ارائه راه حل های نوین دارد و در این میان بالا بردن کیفیت زندگی افراد چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کار برای ما اهمیت زیادی دارد . اهمیت این موضوع تا جایی است که شعار سامسونگ در بخش راه حل های هوشمند کسب وکار ، جان بخشیدن به تجارت انتخاب شده است.»

گفتنی است اولین همایش راهکار های تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس با حضور جمعی از مسعولان و مقامات دولتی و مدیران ارشد شرکت های دولتی و خصوصی روز سه شنبه ۹ دی ماه گشایش یافته و در چندین روز متوالی به معرفی دستاورد ها و راه حل های حوزه ی کسب و کار در بخش های گردشگری و هتل داری ، خرده فروشی ، آموزش ، سلامت ، حمل و نقل ، امور مالی و سرمایه گذاری می پردازد.

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.