معرفی نرم افزار اندروید برای فیلم گرفتن از صفحه

ظبط ویدئو

شاید برای شما هم بار ها پیش آمده باشد که بخواهید از صفحه موبایل خود فیلم بگیرید.به طور مثال می توانید از مراحل نصب یک نرم افزار گرفته تا ضبط کردن یک مرحله از بازی را با استفاده از این 5 نرم افزار با کیفیت مناسب و قابل قبول ضبط کنید که در ادامه به معرفی این اپلیکیشن ها همراه با لینک دانلود آن ها می پردازیم.

AZ Screen Recorder

maxresdefaultاین اپلیکیشن یکی از بهترین ظبط کننده های موجود در نت می باشد و به این صورت عمل می کند که شما فقط لازم است آن را فعال و در حالت ظبط قرار دهید و در انتهای کار فایل ویدئویی شما در حافظه ذخیره می شود.

دانلود فایل

Google Play Games

google-play-game-services_feature-imageگوگل پلی گیمز که احتمالا برای خیلی از کاربرای به عنوان نرم افزاری برای نمایش حساب های کاربری شناخته شده باشد ولی یکی دیگر از خصوصیات این اپلیکیشن این است که به شما امکان ظبط کردن از صفحه گوشی را می دهد که به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل اندروید نصب شده است.

دانلود فایل

Mobizen Screen Recorder

20160118013

یکی دیگر از اپلیکیشن های رکورد از صفحه می باشد که امکان فیلم گرفتن از صفحه را در سیستم عامل های 4.4 به بالا و بدون نیاز به روت گوشی می دهد.

دانلود فایل

Stream

att-u-verse-android-app

اپلیکیشن Stream به شما امکان ظبط با کیفیت بالا را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد که آن را میتوان از لینک زیر دانلود و استفاده کرد.

دانلود فایل

Vysor

maxresdefault-1

این اپلیکیشن جالب به شما اجازه میدهد که موبایل خود را به کمک یک رابط به لپ تاپ وصل کنید و مانند تصویر بالا که مشاهده می کنید تصویر موبایل را با کیفیت بالا در کامپیوتر داشته باشید و این امکان را دارید که بر روی کامپیوتر آن را ظبط کنید.

دانلود فایل

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نرم افزار اندروید برای فیلم گرفتن از صفحه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *