راهکار مناسب برای رفع فوری چروک

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.

کرم ضد چروک فوری

راهکاری که حتی از بوتاکس نیز سریعتر تاثیرات خود را نشان می دهد ....

 

شرکت 5040 با تحقیقات فراوان واحد تحقیق و توسعه خود و نیز مشاوره با برترین پزشکان پوست و مو در ایران موفق به ساخت فرمولاسیون ویژه و تازه ای برای از بین بردن فوری چروک و خطوط پوستی شد که در عرض 2 الی 3 دقیقه نتیجه خود را به فرد مصرف کننده نشان می دهد . این کرم ضد چروک فوری مناسب برای خانم ها و اقایان بوده که با توجه به فرمولاسیون غنی از پپتید خود سریعا و در طی 2-3 دقیقه باعث از بین رفتن کلیه خطوط صورت از جمله خط اخم ، خطوط پیشانی ، خطوط کنارچشم و خط خنده خواهد شد و همچنین در از بین بردن افتادگی پوست نیز تاثیرات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

تحویل رایگان درب منزل در سراسر ایران

هرنقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

دارای پروانه بهداشتی

محصول ارائه شده به عنوان راهکار مناسب برای رفع فوری چروک دارای پروانه تولید و بهداشتی می باشد که بر روی محصول درج شده است.

تضمین اصالت کالا

فروشگاه 5040 اصالت و کیفیت , و اصالت همۀ کالاهای ارائه شده در فروشگاه آنلاین را تضمین میکند.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.

  • مشخصات کلی راهکار مناسب برای رفع فوری چروک

    شماره مجوز: 56/20225

    حجم محصول: 80ML

    نوع بسته بندی : شیشه ایی

    رنگ محصول : کرم تیره

    کشور سازنده: ایران

  • خواص محصول

    کرم ضد چروک فوری درمولند با بهره گیری از موثرترین عصاره گیاهان در پیشگیری و درمان چین و چروک ، ورم و پف صورت بسیار موثر بوده و به مرور زمان با استحکام و بهبود حالت کشسانی پوست به رفع شل شدگی و افتادگی پوست کمک می کنه . این کرم فوق العاده ، چروک های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش می ده و سبب رفع خط اخم ، چین و چروک در ناحیه پیشانی می شه . این محصول حاوی مرطوب کننده های قویه ، که در کنار آبرسانی و تقویت سلول های پوستی ،خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشه . با مصرف این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد اثرات معجزه گرش درسفت شدن پوست ، درمان افتادگی و شفاف شدن پوست خواهید بود . ویتامین های E و C به کاررفته در این کرم فوری به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنن که با تحریک کلاژن ، تجدید سلولی ، افزایش جریان خون باعث کاهش چین و چروک های پوست می شن . با استفاده از این محصول شما از روز اول شاهد تاثیرگذاری اون خواهید بود ولی باید تا پایان دوره مصرف کنید .تفاوت کرم ضد چروک درمولند با کرم ضد چروک فوری درمولند : کرم های ضدچروک ، می تونن چروکها را بهبود ببخشن و این بهبود بستگی به نوع کرم و مدت استفاده و روش استفاده از آن کرم ضدچروک داره . تحریک سلول های پوستی برای ساخت کلاژن تقریبا یک فرآیند بلند مدته و در ماه اول استفاده ازکرم ضد چروک درمولند تغییر کمی مشاهده می کنید ، بنابراین فرد باید به طور دراز مدت از اینگونه کرم ها استفاده کنه تاکلاژن سازی در پوست اتفاق بیفته . کرم ضد چروک درمولند ، حاوی دوز های پایین تری از مواد فعاله و باید به صورت مداوم از این محصول جهت ماندگار شدن اثرات استفاده بشه . این کرم ضد چروک درمولند نقش پیشگیری کنندگی داره و توصیه میشه حتی در قسمت هایی که چروک به وجود نیامده استفاده بشه تا از ایجاد چروک جلوگیری کنه در صورتی که کرم ضد چروک فوری درمولند نقش پیشگیری کننده ی کمتری داره ، یعنی بیشتر نقش اورژانسی داشته ، نوع و دوز مصرفی محتویات کرم ضد چروک فوری درمولند متفاوته و به محض استفاده از اون چروک های ریز و عمقی از بین میره و احساس کشش در پوست ایجاد میشه وبهترین انتخاب برای گرفتن بهترین نتیجه در کوتاهترین زمانه . رطوبت رسان و مرطوب کننده قوی پوست -حاوی مواد آنتی اکسیدان -بهبود دهنده حالت کشسانی پوست - درمان جوش و جای جوش به علت خاصیت ضد باکتری) آنتی باکتریال( قوی برگ درخت چای

    ترکیبات موثر:
    عصاره هسته انگور ، صمغ گیاه کور ، هیالورینک اسید ، عصاره درخت چای ، ویتامین E و ویتامین c

  • نحوه مصرف

    جهت استفاده از این محصول حتما باید قبل از استفاده صورت کاملا شسته و خشک بشه و از هر گونه آلودگی یا آرایش پاک بشه . بعد از آن مقدار خیلی کمی از محصول را در قسمتهایی که چروک داره بصورت ضربه ای پخش می کنید تا کاملا جذب و خشک بشه . در طول مدت استفاده از این محصول به هیچ عنوان نباید صورت یا پیشانی دارای عرق باشه . بعد از گذشت حدود 15 دقیقه و خشک شدن کامل محصول باید از یک کرم ضد چروک معمولی و یا کرم مرطوب کننده قوی و ترمیم کننده پوست به مقدار خیلی کم روی این کرم استفاده کنید تا هم بتونه ایجاد سفیدی احتمالی حاصل استفاده از این کرم را برطرف کنه و همچنین کاملا پوست را مرطوب و تغذیه کنه . پیشنهاد میشه از این کرم اول صبح و آخر شب استفاده بشه و این کار روزانه ادامه بدید تا در حدود 2تا 3 ماه پس از مصرف چروک های سطحی از بین میره و چروک های عمقی نیز کمتر میشه . از تماس مواد با چشم خودداری کنید و در صورت تماس احتمالی ، چشم را کاملا با آب شستشو بدید .

    ⛔️موارد منع مصرف: موارد منع مصرف خاصی ندارد .

    ✅بخش سوالات مربوط به محصول: 1 -بعد از استفاده از کرم می توان از کرم های آرایشی استفاده کرد ؟ بهتر است بعد استفاده از این محصول 15تا 20 دقیقه از کرم ها و محصولات آرایشی استفاده نشود تا بیشترین تاثیر پذیری را داشته باشد 2 -آیا کرم برای کل پوست صورت استفاده می شود یا اینکه فقط برای قسمت هایی که چروک دارد استفاده . شود ؟ محصولات ضد چروک را نباید فقط روی چروک استفاده کرد برای حاصل شدن بهترین نتیجه این محصول را روی چروک و محدوده اطراف آن استفاده کنید تا چروک ها به صورت یکنواخت از بین بروند. 3 -برای گردن هم قابل استفاده است ؟ بله برای چروک های گردن و پیشگیری از به وجود آمدن آنها قابل استفاده می باشد. 4 -این کرم عوارض جانبی ندارد ؟ ممکن است حساسیت کم یا قرمزی پوست ایجاد شود که مربوط به تاثیر مثبت این محصول روی پوست میباشد و جای نگرانی وجود ندارد. 5 -محدودیت سنی دارد ؟ ( از چه سنی قابل استفاده است) شاید بتوان گفت بهترین سن برای شروع استفاده از چنین محصولاتی 32 سال است اما ممکن است فرد با توجه به شرایطش در سنین کمتر هم به محصولات ضد چروک احتیاج پیدا کند.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

شماره همراه خود را جهت تماس کارشناسان ما ثبت کنید تا ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیریم