مشکل اینترنت مشترکان مخابرات تا کی ادامه خواهد داشت؟ / وعده مدیر عامل مخابرات

Angry-PC-user

مدتی است بسیاری از مشترکانی که سرویس اینترنت خود را مستقیما از شرکت مخابرات دریافت می کنند،از نحوه سرویس دهی این مرکز گله دارند و قطع و وصل مداوم و همچنین داشتن سرعتی پایین تر از سرعت وعده داده شده آن ها را کلافه کرده است.
در ادامه این اعتراضات علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات تهران، طی یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران در مورد نارضایتی مشترکان از کیفیت سرویس اینترنت،با بیان اینکه بیشتر از ۷۵ درصد مشترکان سرویس‌های نامحدود استفاده می ‌کنند،حل مشکل تعداد زیادی از مشترکان تا پایان هفته جاری را وعده داد.

Angry-PC-user2وی تعداد بالای استفاده کنندگان از سرویس های نامحدود را از دلایل اصلی افت شدید کیفیت سرویس های این شرکت در مدت اخیر اعلام کرد.
علیرضا صیدی افزود این مشکل همیشگی نیست و تنها در ساعات پیک ترافیک اتفاق می‌افتد.اما مشترکان اینترنت حجمی مخابرات به نسبت مشترکان سرویس های نامحدود مشکل زیادی نداشته و آمار شکایات در این بخش بسیار پایین است

وی در رابطه با قطعی ارتباط مداوم تعداد بالایی از مشترکان گفت این مشکلی است که طی چند هفته اخیر برای برخی مشترکان به دلیل بروز یک باگ در شبکه اتفاق افتاده،اما درصد کمی از مشترکان را تحت شعاع خود قرار داده است.از آنجایی که مشکل اصلی شناسایی شده است، تا پایان هفته جاری این مشکل حل خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی در پایان صحبت های خود افزود : درصد پایینی از مشترکان به خاطر استفاده نامحدود از حجم اینترنت خود و همچنین کاربردهای متنوع اپلیکیشن‌های ارتباطی،در برخی مواقع با مشکل مواجه می‌شوند.از این رو قصد داریم با توسعه سرویس‌های خود این مشکل را حل کنیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشکل اینترنت مشترکان مخابرات تا کی ادامه خواهد داشت؟ / وعده مدیر عامل مخابرات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *