گلکسی S10 پلاس سامسونگ ابعادی برابر با گلکسی S9 پلاس این کمپانی خواهد داشت

گلکسی S10 پلاس سامسونگ

تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص سری گلکسی S10 سامسونگ منتشر شده است و این بار نیز خبرها حاکی از برابری ابعاد گلکسی S10 پلاس سامسونگ با گلکسی S9 پلاس این کمپانی دارد و دلیل محکمه پسند آن انتشار تصاوری از قاب محافظ این دستگاه دارد که در ویدئوی پایین اثبات شده است. اکنون که به زمان معرفی این سری از دستگاه های سامسونگ نزدیک می شویم محکم تر می توانیم در خصوص مشخصات ظاهری دستگاه ها صحبت کنیم.

گلکسی S10 پلاس سامسونگ

اکنون با آغاز سال 2019 میلادی کم‌ کم به زمان رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی نزدیک می‌ شویم و همین موضوع سبب شده است تا بازار شایعات و خبرهای پیرامون این دستگاه داغ تر شود. امروز خبری در خصوص ابعاد این دستگاه انتشار یافته است. حساب توییتر افشاگر معروف Ice Universe، ویدیویی را انتشار داده است که در آن کاور منصوب به گلکسی S10 پلاس را به نمایش می گذارد و با استفاده از کاور مذکور، ابعاد این گوشی هوشمند را با گلکسی S9 پلاس و Note 9 و همچنین اوپو فایند ایکس، مورد مقایسه قرار می دهد.

ویدیوی منتشر شده در توییتر Ice Universe نشان می‌ دهد که ابعاد کاور منصوب به پرچمدار جدید سامسونگ با ابعاد گلکسی S9 پلاس و OppO Find X برابری می نماید. بر همین اساس از جایی که اوپو فایند ایکس یک گوشی بدون حاشیه‌ با نمایشگر 6.44 اینچی بوده و گلکسی S9 پلاس دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی می باشد، احتمالا خریداران گوشی گلکسی S10 پلاس اندازه صفحه نمایش بیشتری را نسبت به نسل پیشین و در همان اندازه تجربه خواهند کرد.

این ویدئو همچنین تعیین می‌ کند که S10 پلاس سامسونگ دارای یک جک هدفون و دکمه ی اختصاصی بیکسبی خواهد بود. طراحی و محل قرارگیری ماژول دوربین هم نظیر گلکسی نوت 9 دارای چینشی افقی خواهد بود. همچنین این کاور بریدگی در بخش بالایی دارد که به احتمال محل قرارگیری اسپیکر بالایی این دستگاه خواهد بود و به علت تمام‌ صفحه بودن این دستگاه به این بخش انتقال یافته است.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

منبع: mspoweruser

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی S10 پلاس سامسونگ ابعادی برابر با گلکسی S9 پلاس این کمپانی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *