کمپانی ال جی نیز تصمیم دارد تا در گوشی های بدون حاشیه خود از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کند

دوربین زیر صفحه نمایش

کمپانی کره ای ال جی مدتی است که کمی از سایر برندها دور شده و نتوانسته است خود را با تکنولوژی های روز دنیا آنطور که باید و شاید تطبیق بدهد. در همین میان اکنون تصمیم دارد که کمی تغییر و تحول در تولیدات خود ایجاد کند و اقدام به تولید گوشی هایی نماید که دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین زیر صفحه نمایش هستند.

دوربین زیر صفحه نمایش

در طی تلاشی دیگر از سوی این کمپانی، طراحی پتنتی را در کره‌ ی جنوبی ثبت کرده است که گویا قرار است در گوشی های هوشمند جدید خود از آن استفاده نماید. این گوشی هوشمند جدید با ابعاد نمایشگر به بدنه‌ ی صد درصدی، بدون حاشیه و همراه با دوربین زیر صفحه نمایش خواهد بود. این نوع طراحی در دو نسخه عرضه شده است که یکی از آن‌ ها استاندارد و دیگری خمیده می باشد. در طراحی انتشار یافته از نسخه‌ ی خمیده این گوشی هوشمند، یکی از زاویه های این تلفن همراه به شکل قابل توجهی نسبت به زاویه‌ ی مقابلش باریک تر می باشد.

دوربین زیر صفحه نمایش

زمان زیادی از عرضه‌ ی آیفون X کمپانی اپل نمی‌گذرد که بحث جدیدی در دوربین‌های سلفی ایجاد شد و بسیاری از کمپانی ها نظیر گوگل با استفاده از آن تصمیم به استفاده از بریدگی بالای نمایشگر گرفتند ولی گویا با درز اطلاعات بیشتر از پرچمدار بعدی کمپانی کره ای سامسونگ و برخوداری از دوربین زیر صفحه نمایش، ابداع کمپانی اپل آنقدرها عمرش طولانی نبود. البته در حال حاضر باید منتظر باشیم و ببینیم که کارایی دوربین‌ های زیر صفحه نمایش چگونه خواهد بود. اکنون که کمپانی ال جی نیز به دنبال استفاده از این طراحی می باشد، می‌ توان انتظار داشت که کمپانی های بیشتری در آینده از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: mspoweruser

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی ال جی نیز تصمیم دارد تا در گوشی های بدون حاشیه خود از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *