کمپانی سامسونگ فردا از گوشی منعطف خود پرده برداری خواهد کرد

گوشی منعطف سامسونگ

اگر اغراق نکرده باشیم، تقریبا نزدیک به دو سال است که در خبرها می خوانیم که کمپانی سامسونگ تصمیم دارد از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر رونمایی به عمل آورد ولی تا به امروز هیچ خبری از این گوشی هوشمند نبوده است. گویا دیگر زمان آن فرا رسیده است تا شایعات مربوط به آن به پایان برسند. بر اساس گزارشه های منتشر شده، سامسونگ تصمیم دارد تا از گوشی منعطف خود فردا پرده برداری نماید.

گوشی منعطف سامسونگ

بعد از گذشت مدت‌ ها انتظار داریم تا یکی از مقامات کمپانی سامسونگ تأیید نمود که احتمالا در این هفته طی کنفرانس توسعه‌ دهندگان کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند منعطف این شرکت را به نمایش گذارد. هدف از نمایش، معرفی این دستگاه به توسعه‌ دهندگان و دریافت بازخوردهای ابتدایی می باشد. بر اساس اطلاعیه ی این شخص، تولید این گوشی هوشمند یک رویکرد متفاوت از سوی کمپانی سامسونگ می باشد ولی سامسونگ به چشم یک پرچمدار به این گوشی اشاره نداشته است. زیرا از نظر نوع طراحی و تجربه ی کاربری یک مفهوم کاملا جدید می باشد.

گوشی منعطف سامسونگ

برای این منظور که توسعه‌ دهندگان بیشترین میزان استفاده و تجربه را از این گوشی هوشمند و نمایشگر آن داشته باشند، باید اپلیکیشن های خود را دوباره طراحی نمایند. بعید است که این یک دستگاه قابل‌ عرضه به مصرف‌ کننده یا کاربر محسوب شود ولی انتظار داریم تا رابط‌ کاربری و تصاویر دقیق این گوشی در طی این رویداد نمایش داده شود؛ هر چند که با قیمت 2000 دلاری این دستگاه احتمال دارد برای خرید آن قانع نشوید. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ باید داده ها به اندازه‌ ای باشد که توسعه‌ دهندگان برای توسعه اپلیکیشن های خود برای این دستگاه قانع گردند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ فردا از گوشی منعطف خود پرده برداری خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *