کمپانی ام اس آی دو لپ تاپ باریک با گرافیک مجزا رونمایی به عمل آورد

ام اس آی

یک مدل از این لپ تاپ های جدید برای گیمر ها و مخصوص گیمینگ طراحی شده است و مدل دیگر نیز برای کسب و کار طراحی و ساخته شده است، که هر دوی آن ها از گرافیک مجزا بهره می برند. ام اس آی در کامپیوتکس ۲۰۱۸ از لپ تاپ های GF63 و همچنین Prestige PS42 رونمایی کرده است که هر کدام از آن ها دارای بدنه ای باریک و بسیار جذاب هستند و همچنین از پردازنده های نسل هشتم کمپانی محبوب اینتل بهره برده می برند. تفاوت مهم و فاحشی که بین این دو مدل لپ تاپ دیده می شود جدا از شکل و طراحی های ظاهری شان به اهداف در نظر گرفته شده برای هر کدام بر می گردد.

لپ تاپ مخصوص گیمینگGF63 شامل دو زیر مجموعه ی 8RC با گرافیک جی فورس GTX 1050 و همچنین مدل قوی تر 8RD که دارای گرافیک GTX 1050 TI است که هر دو ی این مدل ها دارای ۲۱.۷ میلی متر ضخامت و همچنین ۱.۸۶ کیلو گرم وزن هستند. در این مدل لپ تاپ نمایشگر به کار گرفته شده ۱۵.۶ اینچی است که از نظر اندازه و ابعادش بسیار خوب و برگزیده است که با پنل IPS قرار گرفته است و همچنین دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می باشد.

ام اس آی

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این لپ تاپ مخصوص گیمینگ GF63 می توان به درایو SATA و رم ماکسیمم سی و دو گیگا بایتی و همچنین کیبورد با نور پس زمینه ی مخصوص ال ای دی قرمز اشاره کرد. مدل دیگر لپ تاپ که گفتیم مخصوص کسب و کار طراحی و ساخته شده است یعنی مدل Prestige PS42 نیز با یک بدنه ی بسیار عالی و همچنین باریک تر از مدل قبلی اش یعنی حدود پانزده میلی متر (ضخامت) و همچنین وزنی معادل ۱.۱۹ کیلوگرم دارد.

این لپ تاپ که با مقاصد تجاری ساخته شده است دارای یک صفحه نمایش‌ ۱۴ اینچی است که از گرافیک MX150 بهره می برد که بتواند در اوقات فراغت هم از اجرای بازی های رایانه سر بلند بیرون بیاید. نکته ی شایان ذکر در این جا این است که کمپانی سازنده ی این لپ تاپ به احتمال قریب به یقین مدلی از این لپ تاپ را به گرافیک جی فورس GTX 1050 نیز مجهز کرده است.

بیشتر بخوانید  5 لپ تاپ مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی ام اس آی دو لپ تاپ باریک با گرافیک مجزا رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *