عملکرد اسپیکر گلکسی اس 9 در برابر سایر رقبا

گلکسی

گوشی های هوشمند اساسا در قسمت بلندگو و اسپیکر دچار مشکلات زیادی هستند، من جمله مشکلات اساسی این سری گوشی های پرچمدار صدای بلندگوی ضعیف آن ها می باشد و گوشی های سامسونگ نیز از این موضوع مستثنی نبوده اند. وجود یک اسپیکر مونو بر روی یک گوشی هوشمند گلکسی اس 8 راضی کننده نیست و این موضوع در حالی است که سایر گوشی های هوشمند از اسپیکر استریو بهره می برند.

اکنون در گوشی گلکسی اس 9 برای نخستین بار برای پخش صدا از دو اسپیکر به منظور ایجاد صدایی با کیفیت استفاده شده است. این سیستم به وسیله کمپانی اتریشی AKG که در سال 2016 تحت مالکیت کمپانی سامسونگ در آمده است ، پیاده سازی شده است و به لطف این کمپانی کیفیت اسپیکر گلکسی اس 9 سامسونگ بسیار بالا رفته است و افزوده شدن تکنولوژی دالبی اتموس را نیز به آن افزوده تا در هنگام نگاه کردن به فیلم و موسیقی لذت واقعی را درک بکنید.

گلکسی اس 9

تغییرات اسپیکر گلکسی اس 9

متاسفانه وجود یک اسپیکر در یک لبه کیفیت مناسبی را برای ایجاد صدایی با کیفیت ارائه نمی دهد و به این دلیل که امواج به یک طرف حرکت می کنند و خروجی نیز به وسیله دست شما بسته می شود. استفاده از دو اسپیکر در گوشی های جدید که بسیار ظریف اند کار بسیار سختی است. کمپانی سامسونگ در این خصوص می گوید برای ارتقاء تجربه صوتی در گوشی گلکسی S9 یک قطعه اسپیکر داینامیک دیگر را در بالای دستگاه استفاده کرده است ولی استفاده از آن به همین سادگی ها هم نیست.

به منظور ایزوله کردن اسپیکر در برابر تداخل های مغناطیسی و الکتریکی، مهندسین این کمپانی کره ای مجبور شدند تا تمام اجزای بالای گوشی از جمله دوربین سلفی و اسکنر عنبیه را نیز جابجا کنند و به محلی دیگر تغییر مکان دهند. خود بلندگو های استریو نیز در عین قدرتمندی باید به قدری باریک باشند تا ساختار کلی خود گوشی را به هم نزند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

نظرات در مورد : عملکرد اسپیکر گلکسی اس 9 در برابر سایر رقبا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *