جذاب ترین ویژگی های بلک بری Key 2

بلک بری Key 2

شرکت TCL تصمیم گرفته است با همکاری کمپانی بلک بری , با ارائه ی یک گوشی قوی به عنوان پرچم دار امسال خود , کاربرانش را تحت تأثیر قرار داده و از رقیبان خود پیشی بگیرد. پرچم دار جدید TCL , موبایل بلک بری Key 2 نام دارد. کیبورد فیزیکی که در همه گوشی های بلک بری دیده می شود , ویژگی منحصر به فرد این شرکت است که محصولات آن را از سایر شرکت ها متمایز می سازد. بنا بر اخبار منتشر شده , موبایل Black Berry KEY 2 با افزایش 20 درصدی اندازه ی صفحه کلید , نسبت به نسخه ی قبلی خود همراه است. این ویژگی باعث استفاده ی راحت تر از این گوشی می شود.

بلک بری Key 2

گوشی های قبلی بلک بری , به دلیل رم پایین سرعت کمی داشته و عملکرد مناسبی نداشتند , TCL با ارتقأ رم این گوشی به 6 گیگابایت درصدد رفع این مشکل است. پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار رم 6 گیگابایتی به اجرای برنامه ها سرعت می بخشد. یک ویژگی جدید که برای اولین بار در گوشی های بلک بری مشاهده می کنیم کلید سرعت است , با این دکمه می توانید بدون توجه به این که چه برنامه ای در صفحه ای اصلی شما باز است , به اپلیکیشن مورد نظر خود بروید , به عبارتی به صورت میان بر برای شما عمل می کند. شرکت TCL با تجهیز این گوشی به یک باتری 3500 میلی آمپری , قدرت حفظ شارژ آن را در شرایط عادی به دو روز افزایش داده است. علاوه بر این برنامه پاور سنتز , اپلیکیشن جدیدی است که با استفاده از آن می توان فهمید که مدت زمان طول عمر باتری چقدر بوده و چگونه آن را مدیریت کرد.

بلک بری Key 2

شرکت بلک بری برای اولین بار در موبایل Black Berry KEY که پرچم دار این شرکت می باشد, از دوربین دوگانه استفاده کرده است. در قسمت پشتی , دو سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 وجود دارد و ابعاد پیکسل‌ های آن ۱.۲۸ میکرومتر اعلام شده است. دیافراگم لنز دوم f/2.6 و ۱ میکرومتر بوده و دارای ویژگی و البته لنز تله‌ فوتو زوم 2X می باشد که امکان عکاسی پرتره را فراهم کرده است. در قسمت جلویی دوربین سلفی قرار گرفته که 8 مگاپیکسل بوده و از کیفیت خوبی بهره مند می باشد.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشی بلک بری پورشه دیزاین p9981

بلک بری Key 2

به نظر شما شرکت بلک بری و TCL با افزودن چنین ویژگی ها و قابلیت هایی به پرچم دار خود , می توانند نظر کاربران خود را جلب کرده و آن ها را راضی کنند؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جذاب ترین ویژگی های بلک بری Key 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *