موتو زد 3 پلی به طور رسمی معرفی شد

موتو زد 3 پلی

پس از استقبال فراوان از گوشی موتو زد 2 پلی , شرکت موتورولا تصمیم گرفت مدل دیگری از این خانواده را تولید کند. موتو زد 3 پلی , گوشی هوشمند جدیدی است که این شرکت معرفی کرده است. در طراحی این گوشی تغییر خاصی دیده نمی شود و همانند سری های قبلی , بر اساس ماژول های موتو ماد عرضه شده اند. این به آن معناست که به همه ماژول های موتو ماد مجهز می باشد. بدنه گوشی از جنس آلومینیوم است که مقاومت بالایی داشته و در کنار آن بسیار زیبا است.

همان طور که گفتیم در شکل ظاهری تفاوت خاصی میان طراحی موتو زد 3 و موتو زد و موتو زد 2 دیده نمی شود. صفحه نمایش موتو زد 3 سوپر امولد بوده و اندازه ی آن 6 اینچ است , به دلیل کشیدگی بیشتر نسبت به مدل های قبلی و باریک بودن حاشیه ها , جایی برای سنسور اثر انگشت باقی نمانده و شرکت موتورولا به ناچار , حسگر اثر انگشت را به لبه ی سمت چپ گوشی انتقال داده است , موتورولا قبلا این کار را درگوشی اکسپریا انجام داده بود. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام که یک پردازنده ی بسیار قوی با هشت هسته‌ ی Kryo 260 بوده و به یک پردازنده‌ ی گرافیکی آدرنو ۵۰۹ نیز مجهز می باشد , استفاده شده است. دو مدل با حافظه ی داخلی 64 و 34 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که هر دو دارای رم 4 گیگابایتی می باشند.

موتو زد 3 پلی

موتو زد 3 پلی از نظر دوربین نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفته تر شده و دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 است. همچنین و دوربین ثانویه‌ ی آن نیز ۵ مگا پیکسل بوده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد معرفی شده است. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم f/2.0 اعلام شده است. فوکوس خودکار Dual – Pixel, فلاش چهار گانه و فلش ال ای دی از دیگر ویژگی ها و امکانات دوربین این گوشی می باشد.

درباره ی باتری نیز باید بگوییم , باتری موتو زد 3 پلی, 3000 میلی آمپر بوده و توانایی پشتیبانی از فعالیت های آن را دارد. بر اساس وعده های شرکت موتورولا انتظار داریم این گوشی در۶ ژوئن معادل ‌۱۶ خرداد در کشور برزیل با قیمت ۵۹۷ دلار عرضه شود.

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا G84 5G بزودی از راه می رسد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتو زد 3 پلی به طور رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *