رمز کارت سوخت

رمز کارت سوخت

رمز کارت سوخت : در اقتصاد کشوری هزینه انرژی در مقایسه با دیگر هزینه ها بسیار ناچیز است چون دسترسی به این منابع عظیم نفت و گاز به دلیل وجود آنها ، راحت و آسان است. در ایران عمده ترین سوخت مصرفی که در قسمت حمل و نقل مصرف می شود به بنزین اختصاص دارد و در سال های 75 تا 84 ، رشد متوسط واردات کل دوره حدوده 28 درصد بوده است ولی کم کم این آمار با افزایش تعداد خودروها و فرآیند حمل و نقل طی سال های بعدی با افزایش روبرو شده است به گونه ی که تقاضای بنزین در سال های 70 تا 80 نسبت به آمار سال های گذشته ، با 10 درصد رشد روبرو شده است. در واقع این آمارها مرتبط با رشد بنرین برای دیگر کشورهای جهان تنها 3.2 درصد می باشد.


مقاله مرتبط : کارت سوخت بنزین


می توان اینگونه گفت که در سال 70 حدود 33 میلیون لیتر میانگین روزانه مصرف بنزین بوده است ولی در پایان سه ماهه سوم سال 80 به 70 میلیون لیتر میانگین روزانه می رسد.

رمز کارت سوخت را از کجا بدانیم ؟

بسیاری از افراد همواره می پرسند که رمز کارت سوخت چیست ؟ برای برقراری ایمنی بیشتر 4 رقم آخر کد ملی مالک خودروهای که نو شماره هستند و همچنین المثنی به عنوان رمز کارت هوشمند سوخت است.

آیا خودروهای گازوئیلی که قدیمی هستند برای آنها کارت سوخت صادر می گردد؟

فقط در صورتی که تعویض پلاک به ایران یا همان منطقه ی انجام گرفته باشد ، کارت جدید سوخت  صادر خواهد شد. اگر سوالی در مورد رمز کارت سوختتان داشتید حتما در بخش نظرات این مقاله بپرسید تا همکاران ما پاسخ دهند.


مقاله مرتبط :

پیگیری کارت سوخت گازوئیل

شماره تلفن پیگیری کارت سوخت

راهور ۱۲۰ خلافی خودرو

استعلام میزان تخلفات رانندگی

استعلام بیمه براساس شماره پلاک

پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت

ازمون مقدماتی راهنمایی رانندگی

قوانین جدید راهنمایی و رانندگی درمورد گواهینامه

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چرا به نفت طلای سیاه می گویند ؟

نظرات در مورد : رمز کارت سوخت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *