احتمال پیش نمایش Samsung Galaxy S9 وS9 Plus درCES 2018

احتمال پیش نمایش Samsung Galaxy S9 وS9 Plus درCES 2018: دو گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S9 و S9 پلاس به تازگی موضوع مهم رسانه ها شده و شایعات زیادی از آن منتشر می شود. گفته شده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی پرچمدار جدید خود را معرفی نماید.
بنابر گفته یک منبع قابل اعتماد سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy S9 را در مراسم CES 2018 در لاس وگاس به پیش نمایش بگذارد.
هنوز مشخص نیست که چه میزان از اطلاعات این پرچمدار دراین مراسم ذکر می شود، به احتمال زیاد این گوشی در مراسمی رسمی در مارس۲۰۱٨(اسفندماه) معرفی می شود.درست مانند گوشی های Galaxy S8 و S8 Plus که این گونه بود.

 

احتمالا زبان طراحی به کار رفته در این گوشی های هوشمند نیزهمانند S8 و S8 Plus خواهد بود. انتظار میرود که صفحه نمایش این گوشی ها نیز ۵.٨ و ۶.۲ اینچی از نوع AMOLED با لبه های خمیده و صفحه نمایش با تراکم پیکسلی Infinity باشد.با اینکه در هیچ یک از منابع راجع به پردازنده این گوشی ها صحبتی نشده است، انتظار میرود از پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ٨۴۵ ساخت کمپانی کوالکام استفاده شود.
همچنین راجع به دیگر مشخصات گفته شده گوشی S9 دارای چهار گیگابایت رم و S9 Plus شش گیگابایت رم خواهد داشت. گوشی S9 Plus دارای دوربین پشت دوگانه خواهد بود. میزان حافظه داخلی در هر دو گوشی ۶۴ گیگابایت و با کارت حافظه اس دی قابل افزایش میباشد.
نام کد این دو گوشی Star 1 و Star 2 و شماره مدل آنها SMG-960 و SMG-965 می باشد. در این دو گوشی نیز مانند Oneplus 5T جک سه و نیم میلی متری هدفون به کار رفته و از اسپیکر استریو AKG استفاده شده است.
در مراسم معرفی دستیار صوتی Bixby که درچین برگزار شد، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که نام رابط کاربری Galaxy S9, از نام قدیمی رابط های کاربری سامسونگ به Galaxy Ai UX تغییر کرده است. این بدان معنا خواهد بود که پرچمدار بعدی شرکت عظیم کره ای، سامسونگ دارای قابلیت های Ai خواهد بود. این گوشی دارای یک چیپست اختصاصصی برای کارهای مربوط به Ai خواهد بود و همین باعث میشود پردازنده اصلی عهده دار انجام امور Ai نباشد و عملکرد کلی دستگاه نیز بهبود خواهد یافت.

اگر این اطلاعات صحیح باشد، دانستن این که چه اطلاعاتی راجع به گوشی در CES 2018 اعلام میشود جالب خواهد بود. مراسم معرفی رسمی گوشی در ماه مارس ۲۰۱٨ برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال پیش نمایش Samsung Galaxy S9 وS9 Plus درCES 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *