آیفون ها در آمریکا محبوب ترند،گوشی های سامسونگ در اروپا

تلفن های هوشمند

رسانه ی خبری Kantar WorldPanel به تازگی مقاله ای را درباره ی میزان محبوبیت برند های مختلف سازنده ی گوشی موبایل در دنیا منتشر نموده است و در انتها با نتیجه گیری از میزان فروش و مقایسه ی آن با سالهای گذشته راهکار هایی را برای افزایش فروش به این شرکت ها ارائه می دهد.

طبق این مقاله شرکت های فعال در ساخت تلفن های هوشمند برای بهبود وضعیت فروش خود در سال جاری میلادی تنها یک راه پیش روی خود دارند ، آنکه با ساخت گوشی هایی خلاقانه و قرار دادن ویژگی های جدید در آنها کاربران را به این نتیجه برسانند که واقعا به این گوشی ها نیاز دارند.

به گزارش Kantar شصت و پنج درصد از شهروندان آمریکایی،هفتاد و چهار درصد از کاربران اروپایی و هفتاد و دو درصد کاربران آسیایی در حال حاضر از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و بازار فروش گوشی های هوشمند به حالت شبه اشباع درآمده است،آمریکایی ها نسبتا مایل به خرید گوشی های آخرین مدل می باشند و 48 درصد از کل فروش گوشی های هوشمند در سال 2015 میلادی مربوط به گوشی های 500 دلاری و بیشتر بوده است که این آمار از رشد میل کاربران آمریکایی به خرید گوشی های آخرین مدل به میزان 6 درصد نسبت به سال 2014  حکایت می کند.در کشور های اروپایی تحت مطالعه که شامل آلمان،اسپانیا،فرانسه،انگلیس و ایتالیا هستند،48 درصد از کاربران اقدام به خرید گوشی های گرانتر از 500 دلار کرده اند که نسبت به سال 2014 شش درصد رشد را در زمینه ی خرید این گوشی  ها نشان می دهد.

قسمتی دیگر از این مقاله به محبوب ترین برند های حال حاضر در میان کاربران اشاره کرده و طبق آمارها 40 درصد از آمریکایی ها استفاده از آیفون را ترجیح می دهند،35 درصد آنان به گوشی های سامسونگ علاقه دارند و علاقه مندان به گوشی های موتورولا نیز در در رده ی سوم جای گرفته اند،در 5 کشور اروپایی که نام آنها را برایتان ذکر کردیم داستان به طرز دیگری جلو رفته است به طوری که 37 درصد کاربران استفاده از گوشی های سامسونگ را به سایر برندها ترجیح می دهند و کاربران گوشی های شرکت اپل نیز با 26 درصد در وهلهی  دوم قرار دارند.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون ها در آمریکا محبوب ترند،گوشی های سامسونگ در اروپا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *