کمپانی اپل 2.7 میلیارد دلار در زمینه صفحه نمایش های OLED کمپانی ال جی برای آیفون های آینده سرمایه گذاری کرد

کمپانی اپل 2.7 میلیارد دلار در زمینه صفحه نمایش های OLED کمپانی ال جی برای آیفون های آینده سرمایه گذاری کرد

کمپانی اپل 2.7 میلیارد دلار در زمینه صفحه نمایش های OLED کمپانی ال جی برای آیفون های آینده سرمایه گذاری کرد: بنا بر گزارشی جدید از کره جنوبی، کمپانی اپل ۲.۷ میلیارد دلار برای صفحه نمایش های آیفون های آینده در کمپانی ال جی سرمایه گذاری کرد. دلیل این سرمایه گذاری توسط کمپانی اپل داشتن یک منبع مطمئن برای تامین صفحه نمایش آیفون های سال 2018 و بعد از آن است. ما می دانیم کمپانی اپل قصد استفاده از تنها صفحه نمایش های OLED برای iPhone های 2018 به بعد را دارد. واین موضوع این خبر را تایید می کند.

دلیل این سرمایه گذاری تولید به موقع صفحه نمایش های مورد نیاز کمپانی اپل در سال جاری است. مدت ها شایعه شده بود که کمپانی اپل جهت تولید صفحه نمایش های OLED خود برای تولید گوشی iPhone 8 که امثال ارائه می شود با کمپانی سامسونگ قرارداد بسته است، اما کمپانی اپل تنها از یک منبع برای تولید صفحه نمایش های مورد نیازش استفاده نمی کند. در ضمن اپل می خواهد مطمئن باشد که برای نسل بعدی آیفون صفحه نمایش OLED به اندازه مورد نیاز فراهم شود. اگر از سال ۲۰۱٨ به بعد تمام آیفون ها دارای صفحه نمایش OLED بشوند، مقدار صفحه نمایش های درخواستی کمپانی اپل بسیار بیشتر از سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

منابعی ناشناس اعلام کرده اند که کمپانی ال جی قصد دارد خط تولیدی مجزا برای صفحه نمایش های OLED کمپانی اپل راه اندازی کند. برای این کار سرمایه ای حدود ۲.۹ میلیارد دلار نیاز است، که کمپانی اپل آن را تامین می کند. در همین حال کمپانی گوگل نیز حدود ۹۰۰ میلیون دلار برای تولید صفحه نمایش های مورد نیازخود برای گوشی های Pixel در کمپانی ال جی سرمایه گذاری کرده است. کمپانی سامسونگ نیز که بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در جهان است، از این صفحه نمایش ها در محصولات خود و در همکاری با کمپانی اپل استفاده میکند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل 2.7 میلیارد دلار در زمینه صفحه نمایش های OLED کمپانی ال جی برای آیفون های آینده سرمایه گذاری کرد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اپل همیشه سرمایه گزاری های موفقی داشته اما همیشه نتیجه خوبی نگرفته
    ممنون از شما زوم تک عزیز بابت این مطلب قشنگ