بهترین بازی های اندروید در ماه اکتبر

بهترین بازی های ماه اکتبر

بازی های تحت سیستم عامل اندروید به مرور زمان پیشرفت قابل توجهی داشته است که با عناوین جدید در گوگل پلی شاهد آن می باشیم. در این مقاله می خواهیم به معرفی و برسی بهترین بازی های اندروید این ماه بپردازیم پس اگر از طرفداران گیم هستید در ادامه با ما همراه باشید.

Banner Saga 2

maxresdefaultیک بازی در سبک استراتژیک با گرافیک قابل قبول و بسیار سرگرم کننده می باشد که از مراحل مختلف و بر اساس تصمیماتی که شما در طول بازی می گیرید روند بازی تغییر می کند پس اگر از طرفداران سبک PRG یا استراتژیک می باشید این بازی را از دست ندهید.

The Bug Butcher

maxresdefault-1Bug Butcher که آخرین عنوان از استدیو Noodlecake می باشد در سبک تیراندازی یکی از جالب ترین بازی هایی است که به تازگی در گوگل پلی ارائه شده و شما می توانید با اسلحه های مختلف به کشتن حشرات و موجودات مکانیکی عجیب بپردازید و به مراحل مختلف با فضای جالب بعدی بروید.

Burly Men at Sea

02414e884af0066e68a1c6d9297a46bc4289a8b1بازی بسیار سرگرم کننده در سبک ماجراجویی و معمایی می باشد که در ماه اکتبر ارائه شد که مراحل بازی در قرن بیستم اسکادیناوی اتفاق می افتد که می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

Plants vs Zombies: Heroes

plants-vs-zombies-heroes-640x330ورژن جدید بازی گیاهان بر علیه زامبی ها که یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی هاست که با گرافیک خوب و مراحل بامزه شما باید از محصولات خود دفاع کنید.

Crap! I’m Broke: Out of Pocket

ban1472673487_w800

این بازی با گرافیک جالب خود در سبک معمایی و فکری شما را ساعت ها سرگرم می کند. در این بازی شما باید به عنوان یک شخص عادی یک شغل داشته باشید,قبض های آب و برق را پرداخت کنید و از مردن بر اثر گرسنگی جلوگیری کنید.

اگر این مقاله برای شما جذاب بود ، خوشحال خواهیم شد نظراتتان را در مورد این مقاله در بخش نظرات اعلام نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد شد .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های اندروید در ماه اکتبر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *