عجیب ترین سنت های جهان

در این مقاله می خواهیم به برسی عجیب ترین رسم و رسوم کشور های مختلف بپردازیم …

غذا دادن به مرده ها (رم)

gettyimages-155469017در بخشی از کشور رم مردم لوله هایی را در کنار قبر ها ایجاد می کنند و از طریق آن به مرده ها شراب و غذا می دهند !

خوردن خاکستر مرده ها (ونزوئلا و برزیل)

stock_mm8366_140818_023955-adapt_-768-1

مرگ و مراسم عزاداری برای اعضای خانواده قسمتی از زندگی است ولی در بخشی از این دو کشور این سنت وجود دارد که بعد از مرگ استخوان های سوخته را با خاکستر بین خانواده تقسیم می کنند و می خورند !

زندگی با مردگان (اندونزی)

grave-yardدر قسمت جنوبی این کشور بخشی از مردم بعد از فوت شدن یکی از اقوام خود او را در لباسی مخصوص پیچیده و آن را در خانه خود برای چند ماه نگه داری می کند آن ها بر این عقیده هستند که این کار از دفن شدن روح جلوگیری می کند !

آویزان کردن تابوت (فیلیپین)

hanging-coffins-of-sagada-500x3001در بخش های مختلف چین و اندونزی و فیلیپین شما می توانید تابوت های معلق را مشاهده کنید آنها بر این عقیده هستند که با معلق نگاه داشتن تابوت ها مرده ها را از ربوده شدن توسط جانوران حفظ می کنند و روح آن ها مورد آمرزش قرار می گیرد !

بستن پا (چین)

missedinhistory-podcasts-wp-content-uploads-sites-99-2014-03-chinese-footbinding-600x350در یکی از سنت های قدیمی کشور چین پای دختران را می بستند تا از رشد پا جلوگیری کنند آن ها بر این عقیده هستند که دختر ها با پا های کوچک بسیار زیبا تر است !

حمل کردن زن باردار از روی آتش (چین)

29rccmak_-_campfire_at_base_camp_susunia_hillبر اساس این رسم  مردم کشور چین بر این عقیده هستند که اگر مردی همسر باردار خود را از روی آتش حمل کند در آخر زن زایمانی بدون درد و موفقیت آمیز خواهد داشت !

ربودن عروس ( رومی ها و کولی ها )

kidnapping-victim-returns-home-w_hrآدم ربایی غیر قانونی است و دزدیدن دختری که قصد ازدواج با او را دارید نیز غیر مجاز است ولی رسم رومی ها به صورتی است که اگر دختری را شما بدزدید و آن را برای 3 تا 5 روز بتوانید نگه دارید حق دارید که با او ازدواج کنید !

پرتاب بچه ها (هند)

flying-baby-photo-01بر اساس یکی از مراسم هندی ها اگر بچه هایی را که تازه متولد شدند را از ارتفاع 15 متری پرت کنید پایین خوش شانسی میاورد و به هوش و قدرت بچه افزوده می شود !

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  5 ماشین عجیب و غریب

نظرات در مورد : عجیب ترین سنت های جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *