معرفی اپلیکیشن توانمند In Apps توسط گوگل / جستجوی هوشمند در گوشی هوشمند

گوگل بعنوان قدرتمندترین موتور جستجو در دنیای وب که برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی کاربران دست توانایی دارد، مدت زیادی است که به کاربران قول فراهم سازی امکان جستجو هوشمند در گوشی هوشمند خود بجای محیط اینترنت را داده است، اما هیچگار نتوانست این خواسته را برآورده کند.
اما این بار تصمیم گرفته تا به ندای کاربران گوش فرا داده و نیاز آن ها را برطرف کند، از همین رو اپلیکیشنی را معرفی نموده که بوسیله آن می توان در اپلیکیشن های درون گوشی هوشمند خود به جستجو بپردازید.

کاربران گوشی های اندرویدی از این به بعد قادر خواهند بود تا به منظور جستجو و یافتن اطلاعات تولید و ذخیره شده در اپلیکیشن های گوشی هوشمند خود از کمک In Apps بهره بجویند.در واقع In Apps به کاربران کمک می کند تا به راحتی به دنبال نام یک مخاطب در تلفن همراه خود بگردید، و یا اینکه مطلب، تماس، عکس، ویدئو و… خاصی را در مسنجر، اپلیکیشن ارسال پیام کوتاه، Gmail و یا… خود جستجو کند.همانطور که از نام آن مشخص است اپلیکیشن In Apps کاملا در گوشی به جستجو پرداخته، از همین رو به صورت آفلاین عمل می کند و نیازی به داشتن اینترنت برای فعال کردن آن نیست.

In Appsاز دیگر قابلیت هایی که توسط In Apps ارائه می شود می توان به امکان ایجاد تنظیماتی به منظور حذف برخی اپلیکیشن ها از لحاظ شدن هنگام جستجو اشاره کرد تا تنها در موارد مورد نظر شما جستجو صورت بگیرد.از طرفی برخی از اپلیکیشن ها همچون شبکه های اجتماعی محبوب فیس بوک و لینکدین از این قابلیت اکنون پشتیبانی نمیکنند و وعده داده شده که بزودی در نسخه جدید آن ها قابلیت جستجو در دیتابیس آن ها نیز فراهم گردد.

که به وسیله آن می توان ظاهر شدن برخی از اپلیکیشن ها را در نتیجه جستجو حذف کرد.شرکت گوگل اعلام کرده که با به روز رسانی Google app تمامی کاربران گوشی آندروید می توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.
گفتنی است پرچمدار جدید شرکت ال جی، V20 ، به عنوان اولین تلفن هوشمندی است که به صورت پیش فرض In Apps را بر روی خود دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن توانمند In Apps توسط گوگل / جستجوی هوشمند در گوشی هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *