هکر های چینی به دانشگاه کانکتیکات حمله کرده اند

هکر های چینی به دانشگاه کانکتیکات حمله کرده اند

دانشگاه در روز جمعه گفت که به نظر می رسد اطلاعات 6000 کردیت کارت و شماره امنیت اختماعی از دانشجویان دانشگاه کانکتیکات توسط هکر های سایبری از چین دزدیده شده باشد.
سخنگوی دانشگاه، تام برین، میگوید مقام های رسمی در ماه مارچ یک تلاش برای نفوذ در سیستم شبکه دانشکده مهندسی پیدا کردند و متوجه شدند که امکان دارد هکر ها در ماه سپتامبر سال 2013 به آن دسترسی پیدا کرده باشند.
او گفت که به حدود 6000 دانشجو، استاد، فارغ التحصیل و شرکای تحقیقاتی دانشگاه هشدار داده شده است که امکان دارد اطلاعات شخصی شان در خطر باشد.
برین گفت :” این ننفوذ در سیستم ممکن است اطلاعات تعداد بیشتری از افراد را دزدیده باشد و خیلی زود تر از چیزی که تصور می کردیم نیز شروع شده است.” او اضافه کرد :” در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که ما بتوانیم دقیقا مشخص کنیم که چه تعداد اکانت هک شده است.”
برین گفت که بر اساس نوع حمله ی سایبری که به ما شده و نرم افزاری که از آن استفاده شده، ما متوجه شدیم که هکر ها از کشور چین بوده اند. او همچنین گفت که ما FBI و چند آژانس دیگر در کشور مطلع کرده ایم. دانشگاه نیز گفت که در حال بررسی برای افزایش امنیت سیستم های خود است.
دانشگاه منطقه پنسلوانیا در ماه می گفته بود که دو حمله سایبری در بخش مهندسی دانشکاه اتفاق افتاده است، که شامل حمله ای در سال 2012 می شود که تشخیص داده شد از چین صورت گرفته بود، این حمله به سرور هایی صورت گرفته بود که اطلاعات محرمانه 18000 تن را نگهداری میکرد.
مقامات منطقه پنسلوانیا، یکی از مراکز مهم در تولید فن آوری های جدید برای ارتش آمریکا، میگویند که هیچ شواهدی مبنی بر این که شماره کردیت کارت ها و یا امنیت اجتماعی کسی دزدیده شده باشد، وجود ندارد.
پن استیت میگوید که شرکت امنیت سایبری ماندیانت تایید کرده که حداقل یکی از این دو حمله رخ داده از سوی هکر های چینی صورت گرفته است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاربران آیفون و اکانت های اینستاگرام اهداف مورد علاقه هکرها هستند

نظرات در مورد : هکر های چینی به دانشگاه کانکتیکات حمله کرده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *