شاهکار جدید فورد با قدرت 600 اسب بخار دنیای خودرو سوپر اسپرت را متحول می کند.

فورد 2016

زوم تک : شاهکار جدید فورد با قدرت 600 اسب بخار دنیای خودرو سوپر اسپرت را متحول می کند. : کمپانی فورد امروزه یکی از برترین شرکت های تولید کننده خودرو های سوپر اسپرت در دنیای اتومبیل بشمار می رود. در این خبر شما جدیدترین اتومبیل سوپر اسپرت این شرکت را خواهید شناخت ، اتومبیلی که با قدرت فوق العاده زیاد 600 اسب بخار و دو توربو خود نمایی می کند. شایان ذکر است این قدرت فوق العاده موتور این اتومبیل با قدرت چند تراکتور برابری می کند.

فورد در سال 2005 مدل اولیه این اتومبیل فوق العاده را ارائه کرده بود ، که در سال 2016 میخواهد یک نسخه جدید و قد بلند تر این اتومبیل را ارائه نماید .تغییرات زیادی در قلب این اتومبیل صورت گرفته است ، که مطمئنا باعث ایجاد هیجان در شما خواهد شد. موتور این اتومبیل فوق العاده دارای دو توربو شارژ 3.5 لیتر V-6 EcoBoost می باشد ، که به گفته مدیر ارشد این شرکت این اتومبیل فوق العاده دارای 600 اسب بخار قدرت است.

فورد 2016

در اتومبیل قبلی GT این قدرت 550 اسب بخار بود ، که در این اتومبیل افزایش پیدا کرده است ، 2016 Ford GT یک نمونه فوق العاده از یک ماشین سوپر اسپرت است که در سال 2016 ارائه خواهد شد فعلا یک پیش نمایش از این اتومبیل در اتو شو روز های گذشته ارائه شد که بسیاری از عاشقان اتومبیل های سوپر اسپرت را شگفت زده کرد. گفتنی است از دیگر تغییرات جالب این اتومبیل این است که فورد وزن بیشتر این اتومبیل را در مرکز ثقل اتومبیل قرار داده است که حالت آیرودینامیکی آن را چندین برابر می کند. تنها موردی که در این اتومبیل نسبت به سایر رقبا مثل Porsche 918 or McLaren P1 قرار نگرفته است استفاده از سیستم های الکترو هیبریدی است.

بدنه این اتومبیل فوق العاده از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است ، و میشه گفت ورن عمده این اتومبیل را موتور و جعبه دنده تشکیل میدهد . همچنین فورد در انتخا گلگیر پشتی این اتومبیل از یک EcoBoost V-6 استفاده کرده است.

2016-ford-gt

چراغهای این اتومبیل سوپر اسپرت از ال ای دی های زیبایی ساخته شده است ، همچنین نمای داخلی این اتومبیل هم از ساختار فیبر کربنی ساخته است. کنترلر های کلی این اتومبیل هنوز توسط فورد ارائه نشده است ، امکانات داخلی و دیجیتالی این اتومبیل هنوز توسط فورد منتشر نشده است ، گویا فورد در نظر دارد با امکاناتی فول آپشن این اتومبیل سوپر اسپرت خود را رونمایی کند.

بیشتر بخوانید  مدل تمام الکتریکی وانت فورد F-150 سال 2022 از راه می رسد

تمامی این موارد این ذهنیت را به مخاطب القا میکند که قیمت های ارائه شده برای این اتومبیل مقداری بالا خواهد بود اما این چنین نیست ، چرا که فورد اعلام کرده محصولات سال 2016 خود در رنج قیمتی ارزانی ارائه خواهد شد.

منبع : Cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شاهکار جدید فورد با قدرت 600 اسب بخار دنیای خودرو سوپر اسپرت را متحول می کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *