یک ایمیل معتبر می خواهم

ایمیل

ایمیل به عنوان یکی از پر کاربردترین ابزارهای ارتباطی است که به راحتی می توان از طریق آن به ارسال نامه پرداخت ، این روش را نمی توان با ارسال نامه از طریق پست مقایسه کرد. شما در زمان ارسال ایمیل می توانید ضمیمه ی را همراه آن ارسال نمایید. برای اینکه بتوانید از ایمیل استفاده کنید باید یک آدرس معتبر در اختیار داشته باشید ، این کار به سادگی صورت می گیرد. از ایمیل در موارد زیادی مانند ثبت نام در دانشگاه ، ادارات ، استخدامی ها و …. استفاده می شود.

شرکت یاهو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در اینترنت ، موتورهای جستجو ، فروشگاههای آنلاین و … می باشد . همچنین ایمیل این شرکت به عنوان یکی از معتبر ترین ایمیل ها است . برای ساخت یک ایمیل معتبر می توانید از دو آدرس زیر استفاده نمایید و به ساخت ایمیل بپردازید. 

www.yahoo.com

www.gmail.com

اگر به هر دلیلی نیاز به یک ایمیل معتبر داشته باشیم باید اصول داشتن یک ایمیل معتبر را بدانیم. در اصل به ایمیلی معتبر می گویند که اطلاعات معتبر شناسنامه شخص پیش از @ قرار گرفته باشد . مثلا یک دانشجو برای اینکه بتواند یک ایمیل معتبر را به دانشگاه ارائه دهد باید ایمیلی مشابه ایمیل زیر داشته باشد: 

mehdi.moradi.far1396@gmail.com

شخص در ایمیل بالا اسم وفامیل خود را به صورت کامل همراه با سال ورود به دانشگاه بیان کرده است. اگر در زمان ساخت ایمیل متوجه شدید که شخص دیگری پیش از شما از آن استفاده کرده است می توانید رقم یا کاراکتر دیگری را تغییر دهید مثلا در ایمیل بالا عدد1 را می توانید حذف نمایید. 

آدرس ایمیل های که در ادامه بیان شده اند نمی توانند گویای مشخصات فرد باشند : 

ahvaz50@gmail.com

moradi.ahmad6@gmail.com

shahin.sad59@gamil.com

و ….. 

 

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست بیاورید یا ایمیلی برای خود بسازید حتما ( از چگونه ایمیل بسازیم؟ ) استفاده نمایید.

4.1/5 - (86 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ستاره دار کردن ایمیل ها در جیمیل

نظرات در مورد : یک ایمیل معتبر می خواهم

32 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *