یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون ۸ فاش شد : اسکنر عنبیه چشم!!

هر سال یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی که مردم انتظار آن را می‌کشند، گوشی‌های آیفون اپل می‌باشند و هر کسی با هر عقیده‌ای که نسبت آیفون دارد، بایستی قبول کند که گوشی‌های آیفون همه ساله یکی از پر سر و صداترین گجت‌های معرفی شده نسبت به رقبای خود می‌باشد. سال گذشته هم با این که اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را معرفی کرد و آن‌‌ها هم سر و صدای زیادی ایجاد کردند، ولی این دو گوشی از جمله محصولات محافظه کارانه اپل به حساب می‌امدند.

حرف‌ها و شایعات در رابطه با گوشی آیفون ۸، از زمان معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شروع شده‌اند و تا کنون هم برخی از مشخصات گوشی آیفون ۸ را می‌دانیم. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به باتری بزرگتر (با ظرفیت بیشتر)، دوربین دوگانه بهبود یافته، شارژ وایرلس، و تاچ سه بعدی پیشترفته‌تر نسبت به گوشی‌های قبلی آیفون اشاره کرد. اما علاوه بر این ویژگی‌ها، طبق شنیده‌ها، بایستی اسکنر عنبیه چشم را هم به این ویژگی‌ها اضافه کنیم.

این خبر که توسط DigiTimes منتشر شده است، در صورت صحت، باعث می‌شود که آیفون ۸ علاوه بر داشتن سنسور اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم هم داشته و تبدیل به یکی از امن‌ترین گوشی‌های حال حاضر شود. ما قبلا این ویژگی را در گوشی‌های Lumia 950/950 XL مایکروسافت و گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ دیده بودیم، و با توجه به این حال گوگل هم می‌خواهد این ویژگی را به پرچم دار خود اضافه کند،‌ بایستی انتظار داشته باشیم که پیشرفت‌‌هایی در سرعت و امنیت را در آن حاصل نماید.

DigiTimes در گزارش خود اشاره می‌کند که تولیدکنندگان این گوشی نسبت به موفقیت و محبوبیت این گوشی خوشبین هستند. و البته با توجه به ویژگی‌ها و خبرهای شنیده، این محبوبیت دور از انتظار نمی‌باشد. اپل قرار است که آیفون ۸ را در سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد معرفی آیفون به کاربران ارائه دهد و احتمالا برنامه‌های سورپرایز کننده‌ای برای کاربرانش داشته باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دسترسی به تراشه NFC برای توسعه دهندگان کمپانی اپل افزایش یافت

نظرات در مورد : یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون ۸ فاش شد : اسکنر عنبیه چشم!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *