یو 12 پلاس اچ تی سی بالاخره معرفی شد

یو 12 پلاس

کمپانی محبوب و قدرتمند اچ تی سی در دو روز گذشته گوشی پرچم دار خود را با نام اچ تی سی یو 12 پلاس که مجهز به دو دوربین دوگانه، لبه های حساس به فشار و همچنین سخت افزار قدرت مند می باشد، معرفی کرد. گمانه زنی در مورد گوشی جدید کمپانی اچ تی سی دقایقی پیش به پایان رسید و تایوانی ها از از گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس با تمام تجهیزاتش رونمایی کردند، البته به لطف اطلاعات و جزئیاتی که از قبل افشا شده بود، هیجان چندانی در رابطه با رونمایی این گوشی وجود نداشت.

همان طور که گفتیم این محصول از یک نمایشگر شش اینچی با پنل سوپر ال سی دی شش و همچنین کیو اچ دی پلاس یا ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل بهره می برد. مقاومت یو 12 پلاس در برابر آب و گرد و غبار افزایش پیدا کرده است که باعث دلگرمی مشتریان و کاربران این سری از گوشی ها شده است، طراحی این محصول بر گرفته از استاندارد آی پی شست و هشت است.

یو 12 پلاس

گوشی ساخت تایوانی ها دارای بدنه ای از جنس فلز و شیشه است. بر عکس ترند حاکم بر این روزهای موجود در بازار دنیای گوشی های اسمارت، گوشی های اچ تی سی باوری به ایجاد بریدگی در نمایشگر ندارد و ترجیح می دهند که به جای اتخاذ این استراتژی صرفا حاشیه های نمایشگر گوشی را تا حد امکان کاهش دهد. همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید کمپانی محبوب و معروف اچ تی سی توجه و علاقه خاصی به تجربه ی موسیقی کاربرانش از پرچم دار هایش داشته است و همچنین گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین راستا تایوانی ها این گوشی را با اسپیکر های استریوی بوم ساند روانه ی بازار خواهند کرد، این اسپیکر ها در لبه ی پایین گوشی و حاشیه ی بالای نمایشگر جای گرفته اند، البته متاسفانه هیچ خبری از جک سه و نیم میلی متر هدفون نیست و کاربران باید از دانگل موجود در جعبه ی گوشی برای اتصال هدفون شخصی خود استفاده کنند.

قابلیت بسیار جالب و دیدنی لبه های حساس به فشار یا Edge Sense در گوشی های هوشمند پرچم دار جدید کمپانی اچ تی سی وجود دارد و در حقیقت تایوانی ها این قابلیت و ویژگی را با به روز رسانی هایی در ابن گوشی موبایل اسمارت قرار داده اند. ویژگی دیگری که در این گوشی جدید وحود دارد این است که دکمه های پاور و کنترل صدا هر سه دیگر کلیک پذیر نیستند و به عنایت تکنولوژی حساس به فشار کمپانی اچ تی سی این دکمه ها بازخورد لامسه ای یا هپتیک را از خود به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید از گوشی اچ تی سی Aero

یو 12 پلاس

همان‌ طور که در اول این مطلب به آن اشاره‌ کردیم دوربین های سلفی گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس هر دوتاش دوگانه است و یک ترکیب عالی به صورت دو سنسور بسیار قوی هشت مگا پیکسلی با ابعاد پیکسل ۱.۱۲ میکرومتری استفاده می کند و همچنین پارای لنزی بسیار قوی تر با دیافراگم f 2.0 آن را همراهی می‌کند که هر کدام از این دوربین ها یعنی هم دوربین سلفی و هم دوربین اصلی قابلیت عکاسی و ثبت تصاویر در حالت پرتره را دارند.
بر طبق اطلاعات تمام جزئیاتی که از دوربین های این گوشی بیان کردیم به‌ نظر می‌رسد که این گوشی پرچم‌ دار جدید کمپانی اچ‌ تی‌ سی دوربین هایی توانمند دارد و در همین راستا امتیاز ۱۰۳ را نیز از وب‌سایت DxOMark‌ دریافت کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یو 12 پلاس اچ تی سی بالاخره معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *