یخچال پایین فریز پیشرفته‌ LG رونمایی شد

ال جی

ال جی از جدیدترین یخچال های پایین فریزر خود رونمایی کرد .  این مدل دوست‌دار محیط زیست است و با ویژگی‌هایی نظیر عملکرد فوق‌العاده، راحتی و طراحی بی‌نظیر، یکی از برجسته‌ترین یخچال ‌فریزهای ال‌جی محسوب می‌شود.

ا‌ل‌جی الکترونیکس یخچال فریزر پیشرفته فریزر پایین خود، که بازده بالایی دارد و دوست‌دار محیط زیست است را معرفی کرد. همچنین این یخچال به سیستم مخصوص ذخیره مواد غذایی شرکت ال‌جی یعنی NatureFRESH مجهز شده است و در کنار آن ویژگی‌هایی تسهیل کننده‌ای برای هرچه‌ آسان‌تر شدن سازماندهی موادغذایی در اختیار شما می‌گذارد. به لطف کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، این یخچال از دوام بالا و برترین سیستم مصرف بهینه انرژی بهره می‌برد.

بازده و دوام بالا
در طی مرحله طراحی، ال‌جی بادقت به نیازها و اولویت‌های مشتریان دوستدار محیط زیست توجه کرده و این یخچال‌ پایین فریزر را به گونه‌ای توسعه داد که کمترین آسیب ممکن را متوجه محیط زیست کند. کمپرسور خطی اینورتر پیشرفته ال‌جی مصرف انرژی را تا 32 درصد نسبت به کمپرسورهای معمولی کاهش داده و باعث اعتبار هرچه بیشتر یخچال در زمینه حفاظت از محیط زیست می‌شود. کمپرسور پیشرفته ال‌جی با استفاده از حرکت مستقیم پیستون نسبت به حالت رفت و برگشتی و گردشی پیستون‌های معمولی، مصرف برق را کاهش داده و در عین حال عملکرد بهتر و راحتی بیشتری در اختیار مشتری می‌گذارد. در راستای توجه جهانی به مسئله مصرف بهینه انرژی، کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی توانسته مزیت رقابتی خوبی برای ال‌جی در این بازار بوجود آورد، بازاری که اولویت خود را بر اساس دوستدار محیط زیست بودن محصولات بنا نهاده است. این یخچال جدید در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود. از جمله مدلی با برچسب مصرف انرژی %20-/+++A و مدلی دیگری که مصرف انرژی آن %-10/A+++ است.

غذای تازه‌تر با قابلیت Nature FRESH
این یخچال‌پایین فریزر مجهز به سیستم Nature FRESH مخصوص ال‌جی است که باعث می‌شود مواد تا لحظه مصرف در بهترین شرایط خود باقی بمانند. سیستم Nature FRESH مجهز به سه ویژگی انطباق‌پذیر شامل FRESH Balancer، FRESH Converter و خنک کننده Nature FRESH است. ویژگی FRESH Balancer که وظیفه حفظ تعادل رطوبت درون محفظه نگهداری میوه‌ها و سبزیجات و محفظه‌های قابل تنظیم دیگر را بعهده دارد و به مشتری این امکان را می‌دهد که بتواند میزان رطوبت درون محفظه میوه و سبزیجات را حفظ و کنترل کند. از سویی دیگر، ویژگی FRESH Converter می‌تواند بوسیله دمای مطلوب، محیطی سفارشی برای نگهداری گوشت، ماهی و سبزیجات ایجاد کند. در آخر به لطف نبود هیچگونه برفکی، خنک کننده Nature FRESH دمای یخچال را کنترل کرده و تضمین می‌کند که هوای سرد یکنواخت درون هر طبقه یخچال جریان داشته باشد.

بیشتر بخوانید  Chromebase کامپیوتر ال جی بر پایه سیستم عامل کروم

راحتی بیشتر با قفسه تاشو، طبقه مخصوص نگهداری نوشیدنی‌ها و طراحی مدرن
ال‌جی متوجه شد که بسیاری از یخچال‌ها نمی‌توانند موادغذایی مثل تکه گوشت‌های بزرگ و یا بطری‌های بلند را در خود جای دهند. به همین خاطر آخرین مدل این یخچال به قفسه تاشو دو مرحله‌ای و فضای فریزر بزرگ برای موادغذایی حجیم مجهز شده است. به علاوه، این یخچال مجهز به طبقه مخصوص نوشیدنی است تا راحتی هرچه‌ بیشتری در اختیار مشتری بگذارد. با وجود طبقات فلزی و نمایشگر زیبای روی در یخچال، تیم طراحی ال‌جی تضمین می‌کند که این یخچال با هرگونه آشپزخانه و یا دکوری هماهنگ ‌شود.
Seong-jin مدیر ‌ال‌جی الکترونیکس و بخش لوازم خانگی و تهویه هوا می‌گوید: «یخچال‌فریزر پایین ال‌جی بسیار دوستدار محیط زیست است و در کنار راحتی در استفاده برای سال‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. این مدل به ال‌جی کمک می‌کند تا پیشتازی دراز مدت خود را در بازار یخچال‌های پیشرفته و کم مصرف را در سطح جهان و صنعت لوازم خانگی، ادامه دهد.»

شکستن رکورد مصرف انرژی
شرکت ال‌جی در عرضه محصولاتی با مصرف بهینه انرژی و حفاظت از محیط زیست سابقه طولانی دارد و حتی در این زمینه رکورد شکنی‌هایی نیز داشته است. به عنوان مثال آخرین رکورد خود را در زمینه بزرگترین تصویر ساخته شده توسط لامپ ثبت کرده است تا بوسیله آن مصرف انرژی کم سیستم جدید Centum یخچال‌های خود به نمایش بگذارد. در این رکوردشکنی مجموع 18072 لامپ فلورسنت مجزا برای ساختن عکس 12 در 9.6 متری یخچال مجهز به فناوری centum ال‌جی استفاده شد. آخرین رکورد ثبت شده در این زمینه مربوط به سال 2014 و با مجموع 11022 لامپ بوده است.
به تصویر کشیدن این تصویر به مدت یک ساعت نیازمند 198.8 کیلو وات برق است. مقداری که برابر است با یکسال ذخیره انرژی توسط یخچال مجهز به فناوری centum با رده مصرف انرژی +++A. این مقدار حتی 20 درصد کمتر از مصرف انرژی یخچال با رده انرژی +A است. این مقدار انرژی الکتریکی می‌تواند یک جارو برقی را به مدت یکسال هرروز پنج ساعت و نیم روشن نگه دارد و یا یک سشوار را به مدت 18 سال روزانه نیم ساعت روشن کند.
لازم به ذکر است که این پنل لامپی دومین رکورد ال‌جی در سال 2016 بود که در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت شد. ال‌جی در ماه آپریل ماشین لباسشویی بدون لرزش خود را با ساخت خانه‌ای از کارت های بازی روی آن در حالی که با سرعت 1000 دور در دقیقه در حال چرخش بود نشان داد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یخچال پایین فریز پیشرفته‌ LG رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *