یادآوری قرارها ، زمان ها و مکان ها توسط گوگل

سایت گوگل یکی از امکاناتی که دارد این است که می توان به کمک این سایت قرارها و اتفاقاتی که قرار است در آینده انجام دهید به شما یاد آور می شود ، به کمک این برنامه می توانید زمان های پخش برنامه های تلویزیونی یا فوتبالی یا حتی وقتی که آن کار را انجام می دهید آن رویداد را خاموش کنید.

Google-Now

تمامی این امکانات بر روی برنامه Google Now گذاشته شده است که در حال حاضر هر دو سیستم عامل اندروید و ios می توانند از آن استفاده کنند. به راحتی می شود از طریق برنامه که در گوشی خودتان نصب کرده اید به کامپیوتر و بالعکس انتقال داد. برنامه Goole now این امکان را می دهد که یادآوری هایی که شما برای آن برنامه ریزی کرده اید را به شما یادآور شود که هر وقت زمان قرار یا رویداد فرار رسید بصورت پیام و زنگ هشدار به شما یادآور می شود.

google-now-reminders

برای تنظیم این برنامه کافی است که برنامه گوگل گوشی خود را باز کنید یا با گفتن کلمه Okay google این برنامه باز می شود. سپس با گفتن کلمه ی مثلا remind me go to school شما می توانید رویداد خود را در آن جا سفارشی کنید . حتی می توانید جملات اختصاصی خودتان را بگویید ، اگر با گفتن برنامه اجرا نشد می توان از طریق نوشتن جمله این برنامه را اجرا کرد.

google-now-reminder-android

شما نیز این کارها را می توانید روی مرورگر خودتان هم انجام دهید ، در سایت گوگل همین عبارت مورد نظر remind me را جستجو کنید تا تنظیمات سفارشی آن نمایش داده شود که با زمانی که به آن می دهید گوگل در همان زمان ایمیل یادآوری را برای شما ارسال میکند.

برای این که رویداد ها و یادآوری های خودتان را در اندروید مدیریت کنید برنامه Google now را باز کنید و آیکون دست را که در پایین قرار دارد را فشار دهید . شما در اینجا تعدادی از یادآوری هایی که ثبت کرده اید مشاهده می کنید که می توانید آن ها را حذف یا اضافه کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل ایکس ال ۲ دارای مشکل ضبط صدا در برنامه‌های پیامرسان است

نظرات در مورد : یادآوری قرارها ، زمان ها و مکان ها توسط گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *