گیمرهای حرفه ای به چه تجهیزاتی احتیاج دارند؟

گیمرهای حرفه ای

بازی های کامپیوتری یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بخش دنیای تکنولوژی است که یک سرگرمی بسیار مناسب برای سپری کردن روز های بلند تابستانی است , هر چند که گیمر های حرفه ای بدون توجه به زمان این بازی ها را دنبال کرده و هر روز به دنبال بازی های جدید تر و جذابت تر هستند. این اشتیاق باعث شده شرکت های بزرگ نیز بازاری برای فروش این بازی ها و کنسول ها در کنار تولید محصولات اصلی خود به راه بیاندازند.

دوربین تشخیص حرکت بازیکن ها

قابلیت تشخیص حرکت بازیکن ها , یکی از ویژگی هایی است که در کنسول های جدید به چشم می خورد. وجود این دوربین ها در بازی های حرکتی و ورزشی که به همراه فعالیت فیزیکی نسبتا زیاد اجرا می شوند , بسیار تاثیر گذار بوده و باعث افزایش جذابیت آن ها شده است. در ایکس‌‌ باکس وان از دوربین کین کت استفاده شده است. اما این دوربین ها فقط محدود به ایکس باکس نبوده و شاهد به کارگیری آن ها در کنسول پلی‌استیشن ۴ می باشیم.

هدست‌ واقعیت مجازی

شهرت هدست‌ واقعیت مجازی به حدی زیاد است که حتی افرادی که اهل بازی های کامپیوتری و انواع گیم ها نیز نیستند , از آن خبر داشته و با آن آشنایی دارند. نحوه کار این هدست به این گونه است که فرد آن را روی سر خود قرار داده و در دنیای بازی غرق می شود. توصیه ما این است که اگر حتی اندکی به بازی و گیم علاقه دارید این فن آوری جدید را تجربه کرده و لذت بازی با آن را امتحان کنید. در میان هدست‌ های واقعیت مجازی موجود در بازار می توان به هدست PlayStation VR اشاره کرد که به دلیل هماهنگی بسیار بالا و مناسبش با کنسول پلی‌ استیشن ۴ از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است. عرضه ی کنترلر های حرکتی Move , موجب افزایش تعامل بازیکن با بازی شده و علاوه بر بیشتر کردن لذت و هیجان بازی آن را کاملا واقعی و ملموس جلوه می دهد.

هدست گیمینگ

گیمرهای حرفه ای

بازی هایی که دارای محتوی جنگی و تیراندازی می باشند , نیاز به تمرکز بالا و تسلط کامل به دشمن هستند. برای افرادی که به این بازی ها علاقه مند می باشند , هدست های مناسبی تحت عنوان هدست گیمینگ ارائه می شود. این هدست ها با پخش صدای گلوله ی دشمن از زوایای مختلف , شرایطی را ایجاد می کنند که گیمر خیلی راحت تر بتواند محل قرار گیری دشمن را شناسایی کرده و حمله یا دفاع کند. تنوع هدست های گیمینگ بسیار بالا است , اما اگر قصد خرید این برند را دارید , مدل بی سیم آن را انتخاب کنید , چرا که امکان فعالیت و تحرک در حین بازی را آسان تر کرده و راحت تر و با هیجان بیشتری بازی می کنید.

بیشتر بخوانید  رکورد شکنی تازه شبکه استیم

صفحه‌ کلید و موس مخصوص گیم

گیمرهای حرفه ای

هر کسی که اهل بازی و گیم باشد به خوبی می داند که بازی با کیبورد های معمولی بسیار سخت و حتی گاهی طاقت فرسا است , افرادی که به صورت حرفه ای گیم بازی می کنند و یا کسانی که در مسابقات شرکت کرده و درگیر رقابت های بزرگ هستند , بدون شک از موس و صفحه کلید های حرفه ای استفاده می کنند چرا که بدون آن ها احتمال برنده شدن ندارند. از طرفی هم با توجه به حجم و تقاضای بالا , کیبورد و موس های خیلی با کیفیت و مناسبی برای کنسول ها تولید می شود , پس اگر تصمیم گرفته اید به صورت حرفه ای بازی های کامپیوتری و گیم ها را دنبال کنید حتما به فکر تهیه یک موس و صفحه کلید حرفه ای باشید.

کنترل های حرفه ای

گیمرهای حرفه ای

اخیرا شاهد این موضوع هستیم که در کنار کنسول های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ , کنترلر های نیز عرضه می شود. اگر چه این کنترلر ها بسیار مناسب و با کیفیت هستند اما باز هم برای گیمر های حرفه ای کافی نبوده و نیاز آن ها را بر طرف نمی کنند , از این رو برای این افراد , کنترلر هایی حرفه ای تولید شده که امکاناتی بیشتر و دقیق ارائه می دهند , از جمله این ویژگی ها می توان نشانه گیری با دقت و تمرکز بالا را نام برد.

پدال و فرمان

گیمرهای حرفه ای

یکی دیگر از جذابیت های بسیار عالی که تجربه ای باور نکردنی برای گیمر ها ایجاد می کند ارائه پدال و فرمان برای بازی هایی است که شبه رانندگی هستند. اجرای بازی با پدال و فرمان نه تنها کیفیت بازی را ارتقأ داده و شما را نسبت به رقبای خود در جایگاه برتری قرار می دهد , بلکه لطف و لذت بازی را دو چندان کرده و نشاط بیشتری را به همراه دارد.

در نهایت باید بگوییم که افرادی که به بازی گیم علاقه دارند , علاوه بر مهارت به وسایل جانبی مناسب نیز نیازمند هستند , با توجه به این که تابستان در راه است بهتر است هر چه سریع تر لوازم و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرده آماده ی بازی گیم های جذاب شوند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گیمرهای حرفه ای به چه تجهیزاتی احتیاج دارند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *