گوگل گلس 2 در حال توسعه می باشد ولی به احتمال تا سال 2019 معرفی نخواهد شد

گوگل گلس 2

کمپانی گوگل مدت هاست که در حال فعالیت بر روی یک عینک هوشمند می باشد و سعی دارد تا در بازار بتواند به عنوان یک برند معتبر فعالیت نماید و نوآوری در این عرصه را نیز به دست خود بگیرد. اکنون مهندسال این کمپانی در حال فعالیت بر روی این عینک هوشمند به نام گوگل گلس 2 هستند ولی بر اساس خبرهای منتشر شده به احتمال تا سال 2019 میلادی معرفی نخواهد شد.

گوگل گلس 2

نخستین نسخه از گوگل گلس در زمان معرفی خود به عنوان یکی از جذاب ترین گجت‌ های تکنولوژی شناخته شده است ولی در زمان عرضه نتوانست، هدفی که گوگل درنطر داشت را محقق نماید و به همین دلیل خیلی سریع از بازار رقابت دور شد. اکنون بر اساس خبرها و شایعاتی که منتشر شده است، گویا باید منتظر رونمایی از گوگل گلس 2 در سال های آتی باشیم. خبرهای عرضه ی گوگل گلس نسل آینده از آغاز فروش مجدد نسخه ی سازمانی این گجت پرطرفدار و خارق العاده که با نام Google Glass Enterprise Edition شناخته می شود، آغاز گردیده است.

گوگل گلس 2

در همان زمان این نسخه از عینک هوشمند با قیمتی حدود 1830 دلار به فروش می رفت که فروشنده های این گجت در ازای خرید آن نسخه ی سازمانی گوگل گلس را همراه با ورژن لایت اپلیکیشن Streye، حساب کاربری استفاده از محتوای ویژه ی این اپلیکیشن، یک سال پشتیبانی رایگان و همچنین 2 گیگابایت فضای ابری را برای مشتریان هدیه می کرد. البته با این وجود که نسخه ی جدید پیشرفت‌ هایی نسبت به نسخه های اصلی تجربه نموده بود ولی دوباره با قیمتی بالا به عنوان یک گجت گران قیمت برای عموم کاربران به حساب می آمد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل گلس 2 در حال توسعه می باشد ولی به احتمال تا سال 2019 معرفی نخواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *