گوگل پیکسل 3 امتیاز 101 را در DxOMark کسب کرد

گوگل پیکسل 3

کمپانی گوگل هر سال با معرفی پرچمداران خود در نتایج تست DxOMark به عنوان بهترین گوشی هوشمند در ماژول دوربین به حساب می آیند ولی گویا امسال پرچمدار کمپانی گوگل یعنی گوگل پیکسل 3 در این نتایج توانسته است امتیاز 101 را کسب نماید و در این رتبه بندی ها به عنوان رقیب آیفون XR محسوب می گردد. این بار گوگل نتوانسته است به عنوان برترین گوشی در میان سایر برندها باشد.

گوگل پیکسل 3

دوربین‌ گوشی‌ های هوشمند هر روز قدرتمندتر و بهتر می شوند. در شرایطی که می‌ توان قسمت زیادی از کارایی دوربین را به ویژگی های سخت‌‌ افزاری آن نسبت داد ولی نباید ویژگی های نرم‌ افزاری دستگاه ها را هم نادیده گرفت. این مسئله در خصوص گوشی‌ های سری پیکسل گوگل صادق می باشد. گوگل پیکسل 3 اکنون توانسته است تا با دوربین تکی خود بر روی پنل پشتی خود، امتیاز 101 را از DxOMark کسب نماید. با چنین رتبه ای، به احتمال بتوان با جرات گفت که گوگل پیکسل 3، یکی از بهترین دوربین‌ ها را در بین گوشی‌ های هوشمند با سنسور تکی دوربین دارا می باشد.

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3 با دریافت امتیاز 101، بیشترین امتیاز را در میان گوشی‌ های هوشمند گوگل پیکسل از آن خود نموده است. گوگل پیکسل توانسته است امتیاز 90 را از DxOMark دریافت نماید. همچنین، DxOMark به دوربین گوگل پیکسل 2 امتیاز 98 را اختصاص داده است. گوگل پیکسل 3 در قسمت عکاسی امتیاز 103 و در قسمت ویدئو، امتیاز 98 را به خود اختصاص داده است. لازم است بدانید که امتیاز دریافت شده توسط گوگل پیکسل 3 از DxOMark با امتیازآیفون XR اپل برابر می باشد. آیفون XR در قسمت عکاسی موفق به کسب امتیاز 103 شده است و در قسمت تصویربرداری ویدئویی توانسته است امتیاز 96 را کسب نماید. در بین  گوشی های هوشمند دارای دوربین تکی اصلی بر روی پنل پشتی، گوگل پیکسل 3 توانسته است تا بیشترین میزان امتیاز را کسب نماید. به طورکلی، این گوشی هوشمند در رده ی پنجم از جدول امتیازات DxOMark قرار گرفته است. با مقایسه‌‌ ی دوربین گوگل پیکسل 3 و آیفون XR، انتخاب میان این دو دستگاه سخت‌ تر می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5google

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل پیکسل 3 امتیاز 101 را در DxOMark کسب کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *