گوگل نکسوس 5 و گوگل نکسوس 4

Google Nexus 5 vs Google Nexus 4

دو سال گذشته کمپانی ال جی گوشی های هوشمند با تکنولوژی بالا را وارد بازار کرد اما پس از ارائه این گوشی ها انتقاد هایی نسبت به وزن اضافی این گوشی ها مطرح شد .

Google Nexus 5 vs Google Nexus 4
Google Nexus 5 vs Google Nexus 4,

پس از آن کمپانی ال جی در تلاش بود گوشی هایی با فناوری های بالا و وزن مناسب را به بازار ارائه نماید تا اینکه سال گذشته این شرکت گوشی Optimus G را به بازار ارائه نمود ، و امسال گوشی Optimus G 2 را به بازار ارائه کرد ، این گوشی ها در بین گوشی های همسان خود یکی از برترین گوشی های زمان خود بودند. این نکته همان شورعی برای تولید گوشی های نکسوس با همراهی غول تکنولوژی گوگل بود.

Google Nexus 5 vs Google Nexus 4
Google Nexus 5 vs Google Nexus 4

این گوشی ها دارای سخت افزار داخلی بسیار بالایی نسبت به مدل های قبلی بود ، و در حقیقت زمینه ای برای نسخه جدید سیتسم عامل اندروید بود ، در این حال گوگل به سرعت به دنبال ساخت نکسوس وان بود ، پس از ارائه نسخه های بعدی این نکسوس 4 بود که با استقبال کاربران و علاقه مندان تکنولوژی جدید گوگل و منتقدان قرار گرفت ، با این وجود انتقاداتی بر باتری و دوربین گوشی های گوگل مطرح شد.

البته بسیاری از این انتقادات با ارائه نکسوس 5 ساکت ماند و مشکلات نکسوس 4 در مدل جدید مرتفع گردید. تصاویری از زیبایی های این گوشی هوشمند را در سمت چپ تصویر مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما باشید.

طراحی نکسوس 4

گوشی هوشمند نکسوس 4 تفاوت ای بسیاری با گوشی LG Optimus G دارد ، در این گوشی گوگل اصلا رد پایی از مدل های قبلی ال جی وجود ندارد ، ال جی در این مدل گوشی خود از صفحه نمایش ساخته شده از کریستال انعکاسی و شیشه هولوگرافی استفاده کرده است ، هنگامی که نور به آن برخورد می کند حالت 3D سه بعدی به خود میگیرد. این طرح قابل توجه در گوشی  LG Optimus G و نکسوس 4 وجود دارد که این دو گوشی را از سایر گوشی ها هوشمند موجود در بازار مجزا می کند.

Google Nexus 5 vs Google Nexus 4
Google Nexus 5 vs Google Nexus 4
Google Nexus 5 vs Google Nexus 4
Google Nexus 5 vs Google Nexus 4

ساختار آرگونومیک نکسوس 4 بسیار نرم و عالی است ، این گوشی در دست بخوبی جای میگیرد و ارگونومیک آن بسیار مناسب و قابل توجه کاربران حرفه ای می باشد.

بیشتر بخوانید  5 تلفن هوشمند پرفروش دنیا

دکمه ها ، مکان نما ، دوربین ، و بلند گو بسیار مناسب و جالب است ، نکسوس 4 در رقابت با محصولات سامسونگ سهم بیشتری از بازار را از آن خود کرده است ، طراحی نکسوس 4 بسیار ظریف و زیبا و متفاوت از طرح های قبلی است ، این گوشی ، یک دستگاه شگف انگیز برای کاربران می باشد.

در طراحی نکسوس 5 سعی شده است ، زیبایی بسیار متفاوتی را نسبت به گوشی G2 ال جی دارد ، از لحاظ زیبا شناسی این گوشی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است . این گوشی در مقایسه با نکسوس 4 و سایر گوشی های هوشمند از کیفیت بالایی نسبت به آنها برخوردار است ، ساختار بدنه این گوشی از پلاستیک بسیار مناسبی ساخته شده است ، که کاربر در هنگام استفاده از آن راحتی بیشتری دارد. نظر شما درباره گوشی هوشمند نکسوس و تکنولوژی های گوگل چی هست؟ منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل نکسوس 5 و گوگل نکسوس 4

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *