گوگل قیمت زیر 3000روپیه را برای گوشی های اندروید وان در نظر دارد

گوگل قیمت زیر 3000روپیه را برای گوشی های اندروید وان در نظر دارد

گوگل تصمیم دارد در پروژه ی اندروید وان خود تغییراتی ایجاد کند . این کمپانی اندروید ساز که سپتامبر گذشته گوشی 6000روپیه ای خود را به بازار عرضه کرد ، به زودی گوشی های اندرویدی زیر 3000روپیه ای خود را به عنوان بخشی از سرمایه گذاری گسترده ی گوگل ، به بازار عرضه میکند. ( آپدیت: بعد از اینکه به طور رسمی اعلام شد که گوگل در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های زیر 3000روپیه ای خود است، , FT.comگزارش اصلی خود را بروز رسانی کرد تا بگوید که گوگل میخواهد به این قیمت ” در چند سال آینده ” برسد.)

در یک مصاحبه با Financial Times، راجان اناندان، مدیر گوگل، میگوید که این کمپانی به این پروژه بسیار متعهد است و حتی تصمیم دارد که گوشی های ارزان قیمت تری را نیز عرضه کند. اناندان میگوید که گوگل میخواهد با عرضه ی گوشی هایی با قیمت 2000 تا 3000 روپیه ای، به ” نقطه ی شیرین ” در قیمت برسد.
در کنفرانس برنامه نویسان I/O گوگل در سال گذشته، گفته شد که , Android One نام پروژه ای در این کمپانی است که میخواهد تجربه ی کاربران را از گوشی های اندرویدی ارزان قیمت بهبود بخشد. این کمپانی با چند OEM از جمله Karbonn, Spice, Micromax شریک شده است، جدیدا نیز با لاوا در ساخت گوشی اندرویدی ارزان قیمتی مشارکت کرده که از ویژگی های جدیدی برخوردار است.

اما این نرم افزار ها هستند که گوشی های اندروید وان را حتی خاص تر می کنند. این دستگاه ها به جای تکیه بر سازنده گان و یا اوپراتور ها، آپدیت های خود را به طور مستقیم از گوگل می گیرند، این تغییری در روندی است که به معنای آن است که اکثر گوشی های اندرویدی در واقع هیچ وقت آپدیتی دریافت نمی کنند.

از زمان آغاز، گوگل پروژه Android One خود را در کشور هایی مانند اندنزی، بنگلادش، نپال، سری لانکا و پاکستان گسترش داده است. اما با وجود این گستردگی، به نظر نمی رسد که این پروژه توجه زیادی را به خود جلب کرده باشد.

http://gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل قیمت زیر 3000روپیه را برای گوشی های اندروید وان در نظر دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *