گوگل در بروزرسانی بعدی کروم تصمیم دارد تا امکان اسکرول تب را اضافه نماید

گوگل کروم

قطعا برای شما نیز پیش آمده است که در مرورگر کروم چندین تب را باز کرده باشید ولی زمانی که تصمیم داشته اید از محتوای هر کدام یا تیتر آن ها اطلاع پیدا کنید با مشکل ناخوانا شدن تیتر روبرو شده اید. اکنون گویا کمپانی گوگل تصمیم دارد تا این مسئله را برای کاربرانش برطرف نماید و قابلیت اسکرول میان تب های مرورگر را فراهم نماید.

گوگل کروم

زمانی که تعداد تب‌ ها در مرورگر گوگل کروم افزایش می یابد، نمی‌ توانید ببینید که هر تب، مربوط به کدام صفحه می باشد و نوشته های آن ناخوانا می گردد. اکنون گویا کمپانی گوگل متوجه چنین مشکلی شده است و تایید نموده است که به دنبال ایجاد قابلیت اسکرول تب‌ های کروم می باشد. یکی از توسعه دهندگان کمپانی گوگل در یک سایت خبری اعلام نمود که این کمپانی به دنبال افزودن قابلیت اسکرول تب ها در مرورگر گوگل کروم می باشد. البته که این قابلیت آنقدرها جدید به حساب نمی آید زیرا هم اکنون نیز مرورگر فایرفاکس این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نموده است.

گوگل کروم

هم اکنون اگر در گوگل کروم تب‌ های بیشتری را باز کنید، تب‌ ها کوچک و کوچک تر می گردند و در نهایت متن آن ها ناخوانا خواهد شد. این مسئله در شرایطی که صفحه نمایش بزرگی داشته باشید شاید خیلی شما را دچار مسئله نکند ولی در شرایطی که بیش از 20 تب باز شده داشته باشید، حتما با مشکل روبرو خواهید شد و به هیچ عنوان نمی توانید سایت هایی که در تب مرورگر خود دارید باز را تشخیص دهید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5google

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل در بروزرسانی بعدی کروم تصمیم دارد تا امکان اسکرول تب را اضافه نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *