گوگل ترنسلیت در اندروید 6 کاربردی تر میشود

گوگل ترنسلیت در اندروید 6 کاربردی تر میشود

گوگل در اندروید 6 جدا از بهینه سازی های بیشتر در این پلترفم ، سرویس هایش را نیز کاربردی تر  کرده است. یکی از این سرویس ها گوگل ترنسلیت یا ترجمه ی گوگل است که یکپارچه تر شده . در نرم افزار گوگل ترنسلیت میتوانسید نوشته ها را از هر زبانی به زبان دیگر ترجمه کنید همچنین با استفاده از سرویس text-to-speech  سخنان شما نیز ترجمه میشود و البته میتوانید با گرفتن عکس از یک متن یا مطلب آن را به زبان مورد نظر برگردانید. این ویژگی ها به خودی خود بسیار جذاب هستند اما اکنون به نظر میرسد که ویژگی جدیدی با آپدیت به اندروید 6 در انتظار شماست.

گوگل در رابطه با کاربردی تر شدن ترنسلیت اعلام کرده که به زودی آپدیت جدیدی برای آن ارائه میکند تا آن را با اندروید یکپارچه تر سازد. در این به آپدیت شما قادر خواهید بود به ویژگی ترجمه در نوشته های تمامی اپلیکشین ها دسترسی پیدا کنید. نمونه ی این عمل را میتوانید در تصویر زیر بیینید.

گوگل ترنسلیت در اندروید 6 کاربردی تر  میشود

با ویژگی جدیدی که به زودی در گوگل ترنسلیت گنجانده خواهد شد. شما میتوانید متن های درون اپلیکیشن ها را ترجمه کنید. برای مثال در یکی از نرم افزار های پیام رسان مانند واتس اپ و یا هر اپلیکیشنی که به ارسال پیام مربوط میشود. این ویژگی شگفت انگیز تنها برای اندروید نسخه ی 6 قابل دسترس خواهد بود. هنوز صحبتی راجب وجود این قابلیت در iOS وجود ندارد.

منبع : phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 6 بزودی وارد می شود (ویژگی ها و گوشی های قابل ارتقا به اندروید 6 )

نظرات در مورد : گوگل ترنسلیت در اندروید 6 کاربردی تر میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *