گوگل بزودی نسخه ی آزمایشی اندروید ویر را عرضه خواهد کرد

اندروید ویر

همانطور که میدانید، مدت بسیاریست که جدیدترین نسخه ی اندروید ویر عرضه شده است ولی متاسفانه شرکت های تولید کننده ی ساعت های هوشمند نسبت به بروزرسانی ساعت های خود به آخرین نسخه ی اندروید ویر بسیار دیر اقدام میکنند. با این حال، به نظر میرسد گوگل برنامه های آزمایشی خود را برای نسخه ی آینده ی اندروید ویر آغاز نموده است.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، نسخه ی جدید آزمایشی اندروید ویر برپایه ی اندروید اوریو طراحی شده است و کاربران ساعت هوشمند واچ اسپرت شرکت ال جی، هم اکنون میتوانند نسبت به بروزرسانی ساعت های خود به این نسخه از اندروید ویر، اقدام نمایند. اگر شما نیز جزو کاربران ساعت واچ اسپرت هستید، برای دریافت این بروزرسانی باید به وبسایت مخصوصی که در نظر گرفته شده است مراجعه کرده و در این طرح آزمایشی ثبت نام کنید.

اندروید ویرپس از ثبت نام در این طرح، فایلی با فرمت ایمیج توسط ساعت های هوشمندتان به طور مستقیم قابل دریافت خواهد بود. البته افرادی که جزو کاربران ساعت واچ اسپورت نمیباشند نیز میتوانند به وسیله با دانلود این فایل ایمیج و استفاده از یک شبیه ساز، ساعت های خود را به جدید ترین نسخه ی آزمایشی اندروید ویر بروز کنند.

گوگل به وسیله ی یک پست در وبلاگ خود اعلام نمود:

همان طور که در کنفرانس Google I/O گفته شد، نسخه ی جدید اندروید ویر از طریق یک بروزرسانی فنی به API 26 ارتقا خواهد یافت و همچنین در این نسخه شاهد بهبود هایی در بخش محدودیت های پس زمینه و کانال های اعلانات خواهید بود.

در این بروزرسانی، انتخاب نوع اعلاناتی که کاربر علاقه به نمایش آن دارد، امکانپذیر شده است و همچنین شاهد محدودیت هایی در اجرای برنامه های پس زمینه خواهید بود و میتوانید از سرویس هایی که در پس زمینه درحال اجرا هستند آگاه شوید. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره ی این نسخه از اندروید ویر در دسترس نمی باشد ولی احتمال می رود در ماه های آینده این بروزرسانی برای ساعت های هوشمند دیگری نیز عرضه شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل منعطف در دست ساخت است

نظرات در مورد : گوگل بزودی نسخه ی آزمایشی اندروید ویر را عرضه خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *