گوگل ادز رفع فیلتر شد ؟ ( تبلیغ در گوگل رفع فیلتر شد )

گوگل ادز رفع فیلتر شد ؟ ( تبلیغ در گوگل رفع فیلتر شد ) : گوگل ادز تبلیغات پولی شرکت گوگل در موتور جستجو خود است ، این تبلیغات براساس هزینه واریزی مشتری به گوگل وب سایت مشتری در رتبه های اول تا سوم و در کنار های نتایج جستجوی گوگل بنمایش در می آید . گوگل ادز (تبلیغ در گوگل) در سال های گذشته در ایران فیلتر بود ، در نتایج امروز گوگل فیلترینگ گوگل ادز رفع شد.

گوگل ادز ( تبلیغ در گوگل ) 5 آبان رفع فیلتر شد ؟

صبح روز 5 آبان 94 ساعاتی است که گوگل ادز رفع فیلتر شده است .

گوگل ادز (تبلیغ در گوگل )امروزه ابزاری است که وب سایت هایی که دارای نتایج مناسب در جستجو های گوگل نیستند به سمت گوگل ادز می شتابند . در حقیقت برای هر کلیکی که کاربران موتور جستجوی گوگل بر روی سایت های تبلیغ دهنده در گوگل انجام می دهند از شارژ اکانت تبلیغ دهنده کسر می شود .

گوگل ادز رفع فیلتر شد ؟ ( تبلیغ در گوگل رفع فیلتر شد )

هزینه گوگل ادز پس از رفع فیلترینگ

هزینه هر کلیک براساس شانس نمایش در نتایج جستجو متفاوت است ، یعنی شما هر اندازه اکانت گوگل ادز خود را شارژ نمایید می توانید از نتایج جستجوی گوگل بیشتر بهره ببرید . هر کلیک در گوگل ادز ( تبلیغات در گوگل ) از 0.95 دلار شروع شده و متاسفانه به دلیل شفاف نبودن قیمت اصلی این کلیک ها شرکت های ایرانی ارائه کننده خدمات گوگل ادز اغلب از ارائه قیمت اصلی کلیک ها طفره رفته قیمت شارژ اکانت را اعلام می نمایند.

رفع فیلتر گوگل ادز ( تبلیغ در گوگل ) هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است اما شاید این بار کمیته فیلترینگ ، فیلترینگ گوگل ادز را بردارد. با برداشتن فیلترینگ گوگل ادز بسیاری از وب مستران برای افزایش بازدید و فروش خود اقدام به خرید شارژ از گوگل برای تبلیغات در گوگل خواهند پرداخت.

مشکلات گوگل ادز در ایران

در ایران متاسفانه به دلیل نبود نمایندگی رسمی گوگل ، اغلب شرکت های واسطه با هزینه های گزاف و نتایج بسیار ضعیف در گوگل ادز مشتریان را سردرگم می نماید ، علاوه بر این موضوع تا کنون این خدمات گوگل در ایران فیلتر بوده است که باعث می شد برآیند جالبی از طرف مشتریان دیده نشود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه اضافه کردن تولد به تقویم گوگل

نظرات در مورد : گوگل ادز رفع فیلتر شد ؟ ( تبلیغ در گوگل رفع فیلتر شد )

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. دوست عزیز لازم دونستم که مطالبی رو در ارتباط با این تغییری که در سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز پیش اومده توضیحاتی بدم.

    بنده از همون زمان آغاز بکار سیستم ادوردز باهاش کار کردم و زمانی هم مدیریت تبلیغات ادوردز چند شرکت معتبر آمریکایی و اروپایی رو داشتم.

    متاسفانه و یا خوشبختانه (قضاوت با شما!) این سرویس داخل ایران فیلتر است. مفهوم فیلتر بودن اینه که شما زمانی که کلمه ای رو تو گوگل جستجو می کنین، در صفحه نتایج گوگل اگه بر روی تبلیغات کلیک کنید، با صفحه فیلترینگ مواجه می شید.

    اخیرا شرکت گوگل با تغییراتی که در سیستم ادوردز داده، از دامنه های googleadservices و aclk استفاده نمی کنه و مستقیما از خود دامنه google.com و یا google.ca و … جهت ارسال کاربر به صفحه فرود تبلیغات کننده استفاده می کنه که بنا به گفته گوگل http://www.webpronews.com/google-changes-ad-click-referers-2015-09/ به خاطر امنیت بیشتر کاربران بوده است.

    پس این مسئله ربطی به رفع فیلترینگ سیستم ادوردز نداره و تغییراتی هست که در سیستم نبلیغاتی ادوردز ایجاد شده.

    1. متاسفانه هنوز هم تبلیغ من به آدرس googleadservices انتقال داده میشه و عملا فیلتر هست
      نمیدونم باید چی کار کنم که به این آدرس نره و به google.com بره
      شما اینجا گفتید گوگل خودش دیگه از این دامنه ها استفاده نمیکنه پس چرا فقط برای تبلیغ من داره از این دامنه استفاده میکنه ؟؟؟؟؟؟
      آیا نیاز به تنظیمات خاصی در حساب گوگل ادوردز داره
      واقعا دیگه نمیدونم مشکل کارم از چیه و چکار باید بکنم
      خواهشا راهنماییم کنید