گوشی Samsung Galaxy J7 Plus دارای دوربین دوگانه است

گوشی Samsung Galaxy J7 Plus دارای دوربین دوگانه است

گوشی Samsung Galaxy J7 Plus دارای دوربین دوگانه است: بالاخره مشخص شد که نام گوشی (2017) Galaxy J7 با دوربین دوگانه Samsung Gaaxy J7 Plus است. مشخصات این گوشی در کشور تایلند پخش شده اند و گوشی به زودی در این کشور عرضه میشود.
گوشی دارای ست دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک دوربین سیزده مگاپیکسلی با گشودگی لنز ۱.۷ و دیگری پنج مگاپیکسلی با گشودگی لنز ۱.۹ می باشد.این دوربین دوگانه قابلیت پشتیبانی از حالت فوکوس پرتره زنده که یک قابلیت جدید در گوشی های سامسونگ مانند Galaxy Note8 است را دارد. هم چنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی Samsung Galaxy J7 Plus دارای دوربین دوگانه است

 

از برخی مشخصات دیگر گوشی می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از جنس Super AMOLED با تراکم پیکسلی ۱۰٨۰، پردازنده هشت هسته ای (احتمالا Exynos 7870 که برای اولین بار در Galaxy J7 2017 به کار رفت در این گوشی نیز استفاده می شود) و چهار گیگابایت رم اشاره کرد.
مقدار حافظه داخلی در این گوشی ۳۲ گیگابایت است که میتوان آن را به وسیله کارت حافظه افزایش داشت. همچنین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت است، ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دوسیم کارته است.

 

Galaxy J7 Plus به زودی در رنگ های مشکی، طلایی و صورتی و ابتدا در تایلند عرضه می شود. فعلا اطلاعاتی راجع به قیمت گوشی ارائه نشده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Samsung Galaxy J7 Plus دارای دوربین دوگانه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *