گوشی وان پلاس 5T با قیمت پانصد دلار خیلی بهتر و کارآمد تر از گوشی آیفون ایکس هزار دلاری است

سرعت

عامل های زیادی وجود دارد که یک گوشی هوشمند را نسبت باقی رقبایش بهتر جلوه دهد، که یکی از مهم ترین آن ها سرعت آن است. یقینا عامل های دیگر مثل قابلیت های خاص و منحصر به فرد، طراحی، پیشرو بودن، دوربین، قدرت پشتیبانی نرم افزاری و خیلی چیز های دیگر نیز می تواند در خردید یک کاربر تاثیر گذار باشد اما یکی از خاسته های مشترک بین کاربران سرعت پردازش گوشی استو یا به قول معروف گوشی هنگ نکند.
ما امروز در این قسمت می خواهیم که گوشی وان پلاس 5T را با گوشی جدید شرکت اپل یعنی آیفون ایکس مقایسه کنیم که فرق قیمت زیادی دارند.
گوشی وان پلاس 5T با مشخصاتی مثل نسل پیشین خود یعنی وان پلاس 5 ارائه می شود که البته این دفعه طراحی ترندی تری با نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر ۱۸ نسبت به ۹ زده است.
حافظه ی ایم گوشی رم ۸ گیگا بایتی در کنار چیپ ست اسنپدراگون ۸۳۵ و انمیشن های فوق العاده سریع این دستگاه سبب شده است تقریبا از هر دستگاهی دیگر بازار سریع تر باشد، اما مهم اینجاس که آیا این گوشی از برترین گوشی آیفون تولید شده تا کنون سریع تر است.
تست سرعتی که دیدیم در سایت های دیگر این موضوع را تایید می کند و وان پلاس 5T هر چند در دور اول و اجرای برخی برنامه های سنگین تر همچون رندر ویدیو و ویرایش تصویر کندتر عمل کرد و پیروزی در دور اول از آن آیفون ایکس شد اما در بحث مدیریت رم و جا به جا شدن بین برنامه های باز می بینیم که گوشی وان پلاس 5T بسیار سریع تر از گوشی آیفون ایکس است ولی موبایل گران قیمت شرکت اپل در فراخوانی دوباره از حافظه رم برای برخی برنامه ها مشکل دارد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستگاه های هوشمند برتر هفته

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس 5T با قیمت پانصد دلار خیلی بهتر و کارآمد تر از گوشی آیفون ایکس هزار دلاری است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *