گوشی هوشمند گلکسی A8 2018 سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

گلکسی A8 2018

گوشی هوشمند گلکسی A8 2018 سامسونگ : یکی از برند هایی که بهترین گوشی های میان رده با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب و می توان گفت متوسط رو بالا تولید می کند , شرکت بزرگ و موفق سامسونگ است. این کمپانی علاوه بر تولید پرچم داران بسیار محبوب , کاربرانی که خواستار گوشی های هوشمند میان رده هستند را نیز مورد توجه خود قرار داده و تصمیم گرفته گوشی هایی میان رده با برخی از ویژگی های پرچم داران تولید کند.

سری خانواده A از جمله گوشی های میان رده سامسونگ هستند , و پس از تولید گلکسی A 2016 و گلکسی A 2017 , حال منتظر گلکسی A 2018 هستیم. در تولید این گوشی سامسونگ سنت شکنی کرده و برخلاف 3 محصول قبلی این خانواده قصد دارد اسم این گوشی ها را به گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس 2018 پلاس تغییر داده است.

گلکسی A 2018بر اساس آن چه که انواع سایت ها اعلام کرده اند , صفحه نمایش کم حاشیه ای داشته و عریض می باشد , در قسمت تنظیمات شاهد مدل عددی SM – A730 هستیم , تنها چیزی که با قطعیت می توان گفت و خود سامسونگ هم آن را تایید کرده است , تغییر نام مدل های جدید به گلکسی A8 پلاس 2018 یا همان Galaxy A8+ 2018 است. شاید با این کار , سامسونگ قصد دارد برند خانواده A را به برندی دیگر تغییر دهد.

کمپانی سامسونگ طرح ها برنامه های زیادی در نظر دارد و به گفته ی برخی از تحلیلگران هم اکنون زمان تغییرات اساسی فرا رسیده و سامسونگ قصد دارد در طرح ها و مدل های گوشی های هوشمند خود تغییراتی قابل ملاحظه اعمال نماید تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نماید.

کاربران و طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر ارائه گلکسی A8 2018 به بازار هستند تا از برنامه های جدید این کمپانی در خصوص تغییرات اساسی آن با خبر شوند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان کدام است ؟

نظرات در مورد : گوشی هوشمند گلکسی A8 2018 سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *