گوشی هوشمند آنر 8X Max تا دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد

آنر 8X Max

آنر 8X Max | این روزها کمپانی آنر نیز به دنبال رونمایی از سری جدید پرچمداران خود می باشد تا نسبت به سایر رقبای خود عقب نماند. تا به امروز کمپانی آنر به عنوان یک زیر مجموعه از کمپانی هوآوی توانسته در اقسا نقاط دنیا کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نماید ولی اکنون زمان آن رسیده است که پرچمداران خود را مطابق با تکنولوژی های روز دنیا معرفی نماید. بر اساس اخبار انتشار یافته، این کمپانی تصمیم دارد تا از سری جدید پرچمداران خود با نام آنر 8X Max در تاریخ 14 شهریور سال جاری رونمایی به عمل آورد.

آنر 8X Max

این کمپانی چینی به طور رسمی تایید نمود که آنر 8X Max در تاریخ 5 سپتامبر میلادی مصادف با ۱۴ شهریورماه، در دو مدل، یکی مدلاستاندارد به نام 8X و دیگری مدل بزرگ‌ تر با نام 8X Max به طور رسمی رونمایی خواهد شد. قبلا نیز گفته شده که آنر 8 ایکس قرار است در 14 شهریور سال جاری به بازارهای کشور چین عرضه شود.

آنر 8X Max

بر اساس خبرها و شایعات انتشار یافته، انتظار داریم که آنر 8X مکس، با صفحه نمایشی با قطر 7.12 اینچ رونمایی شود که از لحاظ ابعاد بزرگتر از Mi Max 3 شیائومی می باشد. براساس تصویری که در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده بود، بنچمارک چینی Master Lu تایید کرده که این گوشی با پردازنده ی اسنپدراگون 660 کمپانی کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. قبلا نیز گفته شده بود که آنر 8 ایکس مکس با پردازنده ی اسنپدراگون 636 و یا اسنپدراگون 660 رونمایی خواهد شد. جدیدترین اطلاعات بدست آمده، پردازنده ی اسنپدراگون 660 را تایید می نمایند. شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا می‌ توان مطمئن شد که عکس های منتشر‌شده مربوط به آنر ۸X می باشد؟ باید بگوییم که شماره مدل ARE-AL00 با شماره مدل انتشتر یافته در گزارش TENAA همخوانی دارد.

آنر 8X Max

براساس اطلاعاتی که اخیرا افشا شده است، آنر 8X Max از یک حافظه‌ ی رم 4 گیگابایتی با کیفیت تصویر 2244×1080 پیکسل همراه با بریدگی V مانند بالای صفحه نمایش بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود آنر 8X Max با ماژول دوربین دوگانه‌ ی 16 مگاپیکسلی به اضافه ی یک مازول دوربین ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی به همراه یک باتری با ظرفیت 4900 میلی‌ آمپر ساعتی رونمایی می گردد. در حالی که مدت زمان زیادی تا رونمایی آنر 8 ایکس مکس باقی نمانده است، نیاز نیست که برای اطلاع از جزئیات مشخصات فنی این گوشی هوشمند، منتظر باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند آنر 8X Max تا دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *